×
×

در مصاحبه رادیو اس.بی.اس استرالیا با فرزند خسرو آواز ایران عنوان شد

  • کد نوشته: 125778
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«همایون شجریان» در مصاحبه با رادیو اس.بی.اس استرالیا از اوضاع رو به بهبود پدرش گفت و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه یابد.+همایون شجریان: زیرسایه استاد شجریان بودن جذاب است

    در مصاحبه رادیو اس.بی.اس استرالیا با فرزند خسرو آواز ایران عنوان شد
  • photo_2016-12-01_11-31-54«همایون شجریان» در مصاحبه با رادیو اس.بی.اس استرالیا از اوضاع رو به بهبود پدرش گفت و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه یابد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نام موسیقی سنتی ایران این روزها بیش از هر زمانی به نام محمدرضا شجریان گره خورده است. این استاد آواز نه تنها در ایران که در خارج از کشور نیز شناخته‌شده است. صدای خوش که به نظر می‌رسد در خانواده شجریان موروثی است باعث شده تا همایون شجریان فرزند او هم در همین مسیر گام بردارد. همایون که این روزها در استرالیا درحال اجرای کنسرت است از وضعیت سلامتی پدرش به رادیو اس.بی.‌اس این کشور خبر داده است.

    همایون شجریان روز چهارشنبه در مصاحبه با رادیو اس.بی.اس تصریح کرد: «زیرسایه استاد شجریان بودن جذاب است و این زیرسایه استاد بودن دو اتفاق را رقم زده است. این شرایط، کار را بیشتر مورد توجه قرار داده که بخشی کمک‌کننده بوده و بخشی نیز کار من را سخت‌تر کرده است، چون توقع مردم را بالاتر برده و اجازه اشتباه را کمتر می‌دهد.»

    او گفت: «اما جذابیت زیر سایه استاد شجریان بودن برای شخص بنده همیشه سرشار از لطف و نعمت است. حال استاد شجریان به نسبت چند ماه قبل که خطرناک بود بهتر است و امیدوارم روند بهبودی ادامه داشته باشد و این روند متوقف نشود.»

    شایان ذکر است که چندی پیش کنسرت «هوای گریه» همایون شجریان در شهرهای مختلف استرالیا به روی صحنه رفت و با تجلیل و استقبال علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی همراه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=125778
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *