×
×

با عنوان «خانه ای به نام جهان»

  • کد نوشته: 122231
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • پیمان میرآقاسی آهنگساز و نوازنده ایرانی در همراهی با ارکستر گوتنبرگ سوئد، پروژه اش را با عنوان «خانه ای به نام جهان» اجرا می کند.
    +موسیقى و متن این کنسرت حامل پیام هاى اجتماعى و انسانى است و از مسئولیت انسان ها در برابر نگهدارى محیط زیست، خاموش کردن آتش جنگ در جهان و زندگى آرام در خانه اى که نام آن جهان است حکایت مى کند

    با عنوان «خانه ای به نام جهان»
  • photo_2016-09-28_15-48-16پیمان میرآقاسی آهنگساز و نوازنده ایرانی در همراهی با ارکستر گوتنبرگ سوئد، پروژه اش را با عنوان «خانه ای به نام جهان» اجرا می کند.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «خانه اى به نام جهان» نام پروژه اى است که «پیمان میرآقاسى» نوازنده ویولون کشورمان براى ارکستر بزرگ نوشته شده است. موسیقى و متن این کنسرت حامل پیام هاى اجتماعى و انسانى است و از مسئولیت انسان ها در برابر نگهدارى محیط زیست، خاموش کردن آتش جنگ در جهان و زندگى آرام در خانه اى که نام آن جهان است حکایت مى کند.

    این اثر امروز ٢٨ سپتامبر مطابق با ٧ مهرماه توسط ارکستر ٣۵ نفره آلترناتیو گوتنبرگ به رهبری خورخه الکایده متشکل از نوازندگان ١۵ کشور مختلف اجرا می شود که پیمان میرآقاسی نیز با ساز ویولون و قیچک ارکستر را همراهى مى کند.در این کنسرت همچنین نگار زراسى (ایران)، کریستینا عیسى (سوریه)، آنکى والگرن (سوئد) و خورخه الکایده (شیلى) به عنوان همخوان و خواننده در ارکستر حضور دارند.

    کنسرت «خانه اى به نام جهان» امروز در سالن مجلل استورا تیاترن شهر گوتنبرگ برگزار مى شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=122231
       
    برچسب ها پیمان میرآقاسی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *