×
×

۵ مرداد ماه و طی برنامه «نقد ۴ – سینمای ایران»

  • کد نوشته: 115080
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۴ دیدگاه
  • برنامه «نقد ۴ – سینمای ایران» که هر سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهارم سیما به روی آنتن می رود، در آخرین برنامه خود که ۵ مرداد ماه پخش شد، قسمتهایی از «دلشدگان» سیزدهمین فیلم سینمایی زنده یاد «علی حاتمی» را با صدای «محمدرضا شجریان» برای مخاطبین خود پخش کرد. به گزارش سایت خبری […]

    ۵ مرداد ماه و طی برنامه «نقد ۴ – سینمای ایران»
  • برنامه «نقد ۴ – سینمای ایران» که هر سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهارم سیما به روی آنتن می رود، در آخرین برنامه خود که ۵ مرداد ماه پخش شد، قسمتهایی از «دلشدگان» سیزدهمین فیلم سینمایی زنده یاد «علی حاتمی» را با صدای «محمدرضا شجریان» برای مخاطبین خود پخش کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دلشدگان سیزدهمین فیلم سینمایی علی حاتمی است. او این فیلم را در سال ۱۳۷۰ کارگردانی کرد، حاتمی در این فیلم، علاوه بر کارگردانی، نویسنده فیلم نامه، تهیه کننده و طراحی صحنه را نیز بر عهده داشت. از آن‌جا که داستان فیلم دربارهٔ موسیقی ایرانی است، سرشار از صحنه‌هایی است که به نوازندگی و فرهنگ اهالی موسیقی در دوران قاجار می‌پردازد. این صحنه‌ها با توانایی منحصر به فرد علی حاتمی در خلق فضاهای قدیمی همراه شده‌است. هم‌چنین می‌توان موسیقی فیلم را که حسین علیزاده ساخته‌است را به عنوان یکی از نقاط قوت آن برشمارد. این موسیقی با صدای آواز محمدرضا شجریان همراه شده‌است.

    در ادامه ویدئوی این بخش از برنامه را می توانید آنلاین ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=115080
       
    برچسب ها محمدرضا شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *