×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 101848
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo موزیک ویدئو «مقام حاجی قلاق» با تکنوازی دو تار شمال خراسان به نوازندگی «صادق مهدوی» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • صادق مهدوی

    صادق مهدوی

    موزیک ویدئو «مقام حاجی قلاق» با تکنوازی دو تار شمال خراسان به نوازندگی «صادق مهدوی» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کارگردانی و تدوین این اثر را «میثم آذرزاد» برعهده داشته و تهیه کننده کار «حسین زرنانی» است، برهان ابن الدین (فیلمبردار) و حسن فارسی (صدا بردار) دیگر عوامل کلیپ «مقام حاجی قلاق» هستند.

    شایان ذکر است که «مقام حاجی قلاق» بیشتر یک مقام سازی است و در آن همراه با دور (ریتم) بینظیر آن که حالت وجد و سرور دارد چند مرتبه پنجه آن تغییر می کند و در عین حال دور ثابت می ماند.

    در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئو «مقام حاجی قلاق» با کیفیت خوب

    +دانلود موزیک ویدئو «مقام حاجی قلاق» با کیفیت عالی

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=101848
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *