×
×

آلبوم «کهن کمان» با حضور گسترده هنرمندان رونمایی شد

  • کد نوشته: 97953
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «کهن کمان» به آهنگسازی و تک نوازی «شروین مهاجر» با حضور گسترده هنرمندان شناخته شده موسیقی ایران از جمله داود گنجه‌ای، شهرام ناظری، علی اکبر شکارچی، هوشنگ کامکار، هادی منتظری، حسام الدین سراج، محمد رئوف قنبری، وارطان ساهاکیان، شهرام صارمی، سهراب‌ پور ناظری، حامد فکوری، رضا مهدوی، احسان ذبیحی فر، نگار خارکن، همایون نصیری، کیوان فرزین، ارژنگ سیفی زاده، مهیار علیزاده و حمید رضا نوربخش جمعه ۲ بهمن ماه در فرهنگ سرای ارسباران رونمایی شد.
    شهرام ناظری:
    روند حرکتی و هنری شروین مهاجر از نظر اخلاقی و تعهد به ساز و هنر قابل تحسین است
    +در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این مراسم رونمایی را مشاهده نمایید

    آلبوم «کهن کمان» با حضور گسترده هنرمندان رونمایی شد
  • رونمایی آلبوم موسیقی «کهن کمان»

    رونمایی آلبوم موسیقی «کهن کمان»

    آلبوم موسیقی «کهن کمان» به آهنگسازی و تک نوازی «شروین مهاجر» با حضور گسترده هنرمندان شناخته شده موسیقی ایران از جمله داود گنجه‌ای، شهرام ناظری، علی اکبر شکارچی، هوشنگ کامکار، هادی منتظری، حسام الدین سراج، محمد رئوف قنبری، وارطان ساهاکیان، شهرام صارمی، سهراب‌ پور ناظری، حامد فکوری، رضا مهدوی، احسان ذبیحی فر، نگار خارکن، همایون نصیری، کیوان فرزین، ارژنگ سیفی زاده، مهیار علیزاده و حمید رضا نوربخش جمعه ۲ بهمن ماه در فرهنگ سرای ارسباران رونمایی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کاوه کاتب نماینده نشر موسیقی «آوای باربد» در باره روند تولید این آلبوم توضیحاتی داد و سخت کوشی و تلاش مستمر «شروین مهاجر» از زمان کودکی و دوران مدرسه را مثال زدنی عنوان کرد.

    در ادامه سهراب‌پور ناظری، نوازنده کمانچه و آهنگساز آلبوم «چرا رفتی» دوست و هم کلاسی قدیم شروین مهاجر در باره خصوصیات نوازندگی و آهنگسازی مهاجر در آلبوم کهن کمان صحبت کرد.

    شروین مهاجر از شاگردان اردشیر کامکار بوده است و به علت اینکه اردشیر کامکار در این جلسه حضور نداشت، متنی را ارسال کرد که توسط شهرام صارمی قرائت شد. اردشیر کامکار در این متن به شروین مهاجر برای تولید این آلبوم تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرد.

    سپس استاد «شهرام ناظری» به سخنرانی پرداخت و گفت: «روند حرکتی و هنری شروین مهاجر از نظر اخلاقی و تعهد به ساز و هنر قابل تحسین است.»

    وی افزود: «وی شاگرد استاد کامکار است. هنرمندی که تعهدش به اخلاق زبانزد در عالم موسیقی است. شروین مهاجر از نوجوانی (۲۰- ۱۹ سالگی) در کنسرت‌ها و گروه‌های اینجانب همکاری داشته است و کنسرت‌های زیادی را با هم برگزار کرده‌ایم. از این رو شروین را همچون فرزند خود می‌دانم و برای تولید این آلبوم نیز به او تبریک می گویم.»

    شایان ذکر است که در خلال برنامه نیز قطعاتی از آلبوم کهن کمان برای حضار پخش شد.

    در پایان شروین مهاجر ضمن تشکر از استادان و هنرمندان حاضر در سالن و تشکر از استاد اردشیر کامکار، در باره آلبوم توضیحاتی را ارائه کرد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری)، از این مراسم رونمایی را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=97953
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *