×
×

به کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین برادران بوشهری

  • کد نوشته: 96403
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، آلبوم تصویری خود را با عنوان «صدای ستارگان» در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، این اثر که از کنسرت سال ۹۱ رضا صادقی در در برج میلاد تهران و توسط برادران بوشهری کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین شده است، مجموعه قطعاتی از آلبوم «همین» را داراست.

    +در ادامه می‌توانید تیزر تصویری آلبوم «صدای ستارگان» از «رضا صادقی» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    به کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین برادران بوشهری
  • رضا صادقی

    رضا صادقی

    «رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، آلبوم تصویری خود را با عنوان «صدای ستارگان» در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، این اثر که از کنسرت سال ۹۱ رضا صادقی در در برج میلاد تهران و توسط برادران بوشهری کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین شده است، مجموعه قطعاتی از آلبوم «همین» را داراست.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این پک تصویری با امتیاز موسسه آوای هنر و توسط مرکز پخش هنر اول در سراسر کشور پخش شده است.

    پویا نیکپور (پیانو و رهبر ارکس‌تر)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار نایلون)، دارا دارایی (گیتار باس)، مرتضی کریمی (عود)، میلاد عالمی (ویولن)، امیر شهابی (کیبورد) و آرش پژند مقدم (درامز)، حسین شریفی (ترومبون)، علیرضا می‌رآقا (ترومپت)، رضا آذرنجات (ترومپت) اعضای ارکس‌تر رضا صادقی را در این کنسرت تشکیل داده‌اند.

    شایان ذکر است که هفته پیش نیز رضا صادقی آلبوم اینترنتی «شب بارونی» را به صورت اینترنتی منتشر کرد.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم تصویری «صدای ستارگان» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می‌توانید تیزر تصویری آلبوم «صدای ستارگان» از «رضا صادقی» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تیزر تصویری

    https://musiceiranian.ir/?p=96403
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *