×
×

پنجشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 95463
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «پالت» با آغاز فصل زمستان و بعد از هفت ماه، بار دیگر روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه در سالن همایشهای برج میلاد شهر تهران روی صحنه می‌رود.
    +بخشی از عواید این کنسرت، صرف امور خیریه موسسه نیکوکاری «مهرآفرین» خواهد شد
    +جزئیات و پوستر کنسرت پالت

    پنجشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت پالت

    پوستر کنسرت پالت

    گروه موسیقی «پالت» با آغاز فصل زمستان و بعد از هفت ماه، بار دیگر روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه در تهران روی صحنه می‌رود که ‏‏بخشی از عواید این کنسرت، صرف امور خیریه موسسه نیکوکاری «مهرآفرین» خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اعضای گروه «پالت» برای این کنسرت، طراحی دکور جدید و متفاوتی را نسبت به اجراهای قبلی تدارک دیده‌اند و قرار است منتخبی از قطعات آلبوم جدید و آثار خاطره‌انگیز خود را اجرا کنند. این گروه بهار امسال بعد از رونمایی آلبوم «شهر من بخند» در عمارت مسعودیه و استقبال کم‌نظیر از آن، طی ۹ شب در تالار وحدت روی صحنه رفت و در ادامه تور کنسرت‌های بین‌المللی این گروه در امریکا و اروپا به خوانندگی امید نعمتی تا پاییز ادامه پیدا کرد و حالا دوباره قرار است «پالت» برای اولین‌بار در برج میلاد تهران با مخاطبان خود دیدار کند.

    روزبه اسفندارمز (سرپرست گروه و نوازنده کلارینت)، امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس)، کاوه صالحی (گیتار)، سردار سرمست (آکاردئون) و امین طاهری (درامز)، اعضای گروه «پالت» در این اجرا هستند.

    کنسرت گروه «پالت» به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف، روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد برگزار می‌شود که بلیت‌فروشی این کنسرت از ساعت ۱۵ امروز (شنبه ۵ دى ماه) توسط سامانه فروش بلیت www.iranconcert.com آغاز می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=95463
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *