×
×

با مساعدت‌های بنیاد فرهنگی-هنری رودکی

  • کد نوشته: 89387
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • زمان برگزاری سومین جشن سالانه موسیقی ما معین شد. در پی اعلام سه روز عزای عمومی به دلیل فاجعه مرگبار منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در این رخداد تلخ، کلیه برنامه‌های فرهنگی-هنری کشور تا روز دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ لغو شد که سومین جشن سالانه موسیقی ما نیز از […]

    با مساعدت‌های بنیاد فرهنگی-هنری رودکی
  • ۳jashn_2زمان برگزاری سومین جشن سالانه موسیقی ما معین شد.

    در پی اعلام سه روز عزای عمومی به دلیل فاجعه مرگبار منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در این رخداد تلخ، کلیه برنامه‌های فرهنگی-هنری کشور تا روز دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ لغو شد که سومین جشن سالانه موسیقی ما نیز از این قاعده مستثنی نبود.

    به دنبال این اتفاق و با مساعدت‌های بنیاد فرهنگی-هنری رودکی و آقایان بهرام جمالی، جلال مشفق، رضا سعیدی‌پور و همایون غنی‌زاده، روز ۱۸ مهرماه به عنوان زمان برگزاری «سومین جشن سالانه موسیقی ما» تعیین شده و به یاری خداوند این برنامه با حضور بزرگان و اهالی فرهنگ و هنر، در شامگاه شنبه هجدهم مهر و به میزبانی تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

    سومین جشن «موسیقی ما» با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالی برگزار خواهد شد که در آن از مقام هنری استاد «هوشنگ ظریف» و همچنین «محمدرضا درویشی» تقدیر می‌شود.

    در سومین جشن موسیقی ما، همچنین دو جایزه‌ی ویژه به «بهروز غریب‌پور» – به خاطر فعالیت‌های سال‌های اخیرش در زمینه‌ی اجرای اپراهای عروسکی- و «ناصر فرهودی» – صدابردار باسابقه- اهدا خواهد شد. کارگردانی هنری این مراسم را چون دو جشن پیشین«مجید بررزگر» برعهده دارد و مانند سال گذشته «احسان کرمی» اجرای مراسم را انجام می‌دهد. اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.

    در این ضیافت فرهنگی که به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و با مشارکت «بییپ تونز» (مرجع دانلود قانونی موسیقی) برگزار می‌شود، تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و… به هنرمندان اهدا خواهد شد.

    به استحضار میهمانان ارجمند این جشن می‌رساند که برای هجدهم مهر، کارت دعوت های جدید صادر شده که برای مهمانان ارسال خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=89387
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *