×
×

خسروبیگی: امیدواریم روزی «دنگ شو» در بوشهر نیز مجاز شود

  • کد نوشته: 89257
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه «دنگ شو» همزمان با روز بزرگداشت مولانا، در شهر رشت برگزار شد، آن ها در این کنسرت که ۸ مهر ماه طی دو سانس به میزبانی مجموعه یادگار امام و در سالن نامجو به همت شرکت «هامین گستر آریا» با مدیریت «سید علی میرمحمدی» به روی صحنه رفتند و گروه موسیقی تلفیقی به اجرای منتخبی از قطعات عاشقانه ی خود به همراه تنها آلبوم رسمی شان با نام «اتاق گوشواره» پرداختند.
    +در ادامه عکس های «موسیقی ایرانیان» (عکاس: کسرا سجادی) از این اجرا را دنبال کنید

    خسروبیگی: امیدواریم روزی «دنگ شو» در بوشهر نیز مجاز شود
  • کنسرت گروه «دنگ شو» در رشت

    کنسرت گروه «دنگ شو» در رشت

    کنسرت گروه «دنگ شو» همزمان با روز بزرگداشت مولانا، در شهر رشت برگزار شد، آن ها در این کنسرت که ۸ مهر ماه طی دو سانس به میزبانی مجموعه یادگار امام و در سالن نامجو به همت شرکت «هامین گستر آریا» با مدیریت «سید علی میرمحمدی» به روی صحنه رفتند و گروه موسیقی تلفیقی به اجرای منتخبی از قطعات عاشقانه ی خود به همراه تنها آلبوم رسمی شان با نام «اتاق گوشواره» پرداختند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اجرا در حالی در شهر رشت برگزار شد که استقبال خوبی از سوی مردم این شهر صورت گرفت که نشان دهنده ی نفوذ تاثیر گذار موسیقی تلفیقی در بین مردم در دیگر شهرهای کشور می باشد.

    «دنگ‌شو» در حالی مرکز استان گیلان را انتخاب کرد که برای شهرهای زیادی درخواست مجوز برگزاری کنسرت داده‌ و قرار بود که به نوبت به اقصی از جمله شهر های اصفهان، بوشهر، بندرعباس و همدان نقاط ایران سفر کنند. اما متاسفانه «حمیدرضا خسروبیگی» مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» اعلام کرد: «در واپسین لحظات مجوز نهایی اجرا در شهرهای بوشهر و اصفهان داده نشد و در نتیجه دو سانس کنسرت در شهر بوشهر و سه سانس در شهر اصفهان لغو شد که ما به ناچار ادامه فعالیت ها و برگزاری تور کنسرت ها را به بعد از ایام محرم و صفر موکول خواهیم کرد.»

    وی در ادامه نیز با ضمن اعلام ناراحتی نسبت به لغو کنسرت های بوشهر و اصفهان گفت: «امیدواریم که روزی «دنگ شو» در بوشهر هم مثل باقی شهرهای ایران و جهان مجاز شود. در نهایت این مژده را به دوستداران «دنگ شو» می دهم که مشغول تولید آثاری در جهت انتشار آلبوم نیز هستیم اما هنوز زمانی برای انتشار مشخص نشده است.»

    «طاها پارسا»، «رضا شایا»، «سعید آتانی»، «صبا صمیمی»، «خشایار روانگر»، «ماکان خوی نژاد» و «میلاد باقری» به همراهی «علیرضا کبریایی» صدابردار گروه اعضای «دنگ شو» در این اجرا بودند.

    در ادامه عکس های «موسیقی ایرانیان» (عکاس: کسرا سجادی) از این اجرا را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=89257
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *