×
×

با عنوان «یادی به رنگ امروز»

  • کد نوشته: 87470
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • نخستین آلبوم مستقل علی زندوکیلی به نام «یادی به رنگ امروز» به بازار موسیقی آمده است. به گزارش ایسنا، این آلبوم که بازخوانی و تنظیم دوباره قطعات ماندگار و خاطره‌انگیز موسیقی ایرانی است، با ملودی‌های پرخاطره‌ی همایون خرم، جهانبخش پازوکی، روح‌الله خالقی، مجید وفادار، غلامحسین مین‌باشیان منتشر شده است تا علی زندوکیلی پس از کنسرت […]

    با عنوان  «یادی به رنگ امروز»
  • ۱۴۲۳۲۹۳۹۲۸۹۱۵_۱نخستین آلبوم مستقل علی زندوکیلی به نام «یادی به رنگ امروز» به بازار موسیقی آمده است.

    به گزارش ایسنا، این آلبوم که بازخوانی و تنظیم دوباره قطعات ماندگار و خاطره‌انگیز موسیقی ایرانی است، با ملودی‌های پرخاطره‌ی همایون خرم، جهانبخش پازوکی، روح‌الله خالقی، مجید وفادار، غلامحسین مین‌باشیان منتشر شده است تا علی زندوکیلی پس از کنسرت تالار بزرگ وزارت کشور که این آثار را به‌صورت زنده اجرا کرد، آلبوم رسمی این آثار را نیز به بازار موسیقی کشور آورده باشد.

    این آلبوم با ۱۱ قطعه به نام‌های «غروب کوهستان»، «گلنار»، «شب‌های تهران»، «شهزاده رویا»، «زندگی خوب»، «دامن کشان»، «مرغ شب»، «رفته»، «به سوی تو»، «تا بهار دلنشین» و «زهره» به بازار موسیقی کشور آمده است.

    جمشید شیبانی، رحیم معینی کرمانشاهی، عبدالله الفت، جهانبخش پازوکی، ابراهیم جعفری، کریم فکور، مهدی رئیسی و … شاعرانی هستند که از کلام آن‌ها در این آلبوم استفاده شده است.

    پویان رمضانی تنظیم‌کننده‌ی تمام قطعات این آلبوم، به‌جز قطعات «غروب کوهستان» و «گلنار» و «زهره» است و تنظیم این سه قطعه را گروه «زند» انجام داده است.

    سامان احتشامی، پویان رمضانی، امید غفاریان خرم، اشکان پونیان، علی جعفری پویان، میثم مروستی، مهدی مهرداد، سینا وسحاب علم، شایان ریاحی و افشین بابایی نیز در این اثر ساز زده‌اند.

    جشن امضای آلبوم «یادی به رنگ امروز» در «نشر ثالث» برگزار شد. علی زندوکیلی در این مراسم، با تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران این آلبوم گفت: خوشحالم شما را می‌بینم و این آلبوم با حضور شما رونمایی می‌شود که موسیقی، بدون مخاطبانش روح ندارد. خوشحالم وسیله‌ای هستیم که خیلی‌ها بتوانند با این آثار خاطره‌بازی کنند. انتشار این آلبوم را با هم جشن می‌گیریم و امیدوارم این اثر بتواند در خلوت مخاطبانش، لحظات بکری را خلق کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=87470
       
    برچسب ها علی زندوکیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *