×
×

تکذیب مخالفت شهرام ناظری با حضور خبرنگاران در کنسرتش

  • کد نوشته: 8540
  • 18 اسفند 1389
  • ۱ دیدگاه
  • همواره برای کار رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائل بوده و هستم و معتقدم بدون همکاری و همراهی خبرنگاران که حلقه پیوند بین هنرمند و مردم هستند فعالیت هنری بی معنا خواهدبود. شهرام ناظری با بیان این مطلب مخالفت با حضور خبرنگاران در کنسرتش را تکذیب کرد و در این زمینه به خبرنگار مهر گفت […]

  • همواره برای کار رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائل بوده و هستم و معتقدم بدون همکاری و همراهی خبرنگاران که حلقه پیوند بین هنرمند و مردم هستند فعالیت هنری بی معنا خواهدبود.
    شهرام ناظری با بیان این مطلب مخالفت با حضور خبرنگاران در کنسرتش را تکذیب کرد و در این زمینه به خبرنگار مهر گفت : گذشته و سوابق هنری من به خوبی نشاندهنده این رویکرد و نگاه است که همواره به جایگاه خبرنگاران و ارزش و اعتبار کار آنها احترام گذاشته ام واصلا مگر می شود برنامه ای عمومی و مردمی را بدون حضور خبرنگار برگزار کرد.
    وی در ادامه با انتقاد ازیک رسانه که خبر برگزاری کنسرت در سکوت خبری را منتشر کرده است افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم برگزار کنندگان از بسیاری از خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری ها و روزنامه ها برای حضور در این کنسرت دعوت کرده اند و حال اگر یک رسانه به هردلیل از قلم افتاده است نباید این موضوع را به همه رسانه ها تعمیم بدهیم .
    کنسرت شاهنامه خوانی شهرام ناظری همراه با گروه فردوسی از فردا ۱۸ تا ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۲۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *