×
×

تکذیب مخالفت شهرام ناظری با حضور خبرنگاران در کنسرتش

  • کد نوشته: 8540
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • همواره برای کار رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائل بوده و هستم و معتقدم بدون همکاری و همراهی خبرنگاران که حلقه پیوند بین هنرمند و مردم هستند فعالیت هنری بی معنا خواهدبود. شهرام ناظری با بیان این مطلب مخالفت با حضور خبرنگاران در کنسرتش را تکذیب کرد و در این زمینه به خبرنگار مهر گفت […]

  • همواره برای کار رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائل بوده و هستم و معتقدم بدون همکاری و همراهی خبرنگاران که حلقه پیوند بین هنرمند و مردم هستند فعالیت هنری بی معنا خواهدبود.
    شهرام ناظری با بیان این مطلب مخالفت با حضور خبرنگاران در کنسرتش را تکذیب کرد و در این زمینه به خبرنگار مهر گفت : گذشته و سوابق هنری من به خوبی نشاندهنده این رویکرد و نگاه است که همواره به جایگاه خبرنگاران و ارزش و اعتبار کار آنها احترام گذاشته ام واصلا مگر می شود برنامه ای عمومی و مردمی را بدون حضور خبرنگار برگزار کرد.
    وی در ادامه با انتقاد ازیک رسانه که خبر برگزاری کنسرت در سکوت خبری را منتشر کرده است افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم برگزار کنندگان از بسیاری از خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری ها و روزنامه ها برای حضور در این کنسرت دعوت کرده اند و حال اگر یک رسانه به هردلیل از قلم افتاده است نباید این موضوع را به همه رسانه ها تعمیم بدهیم .
    کنسرت شاهنامه خوانی شهرام ناظری همراه با گروه فردوسی از فردا ۱۸ تا ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۲۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=8540
       
    برچسب ها شهرام ناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *