×
×

به سرپرستی «سامان علی پور» و برای جذب نوازنده

  • کد نوشته: 85004
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • ارکستر کوبه ای «چهل دف لرستان» به سرپرستی «سامان علی پور» آغاز به تمرین کرده و در این راستا به منظور جذب علاقمندان بیشتر، عضو می پذیرد.
    +جلسه معارفه و نشست اولیه این گروه در تاریخ ۳۱ مرداد ماه برگزار می شود

    به سرپرستی «سامان علی پور» و برای جذب نوازنده
  • سامان علیپور

    سامان علیپور

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: ارکستر کوبه ای «چهل دف لرستان» به سرپرستی «سامان علی پور» آغاز به تمرین کرده و در این راستا به منظور جذب علاقمندان بیشتر، عضو می پذیرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، طبق فراخوان «چهل دف لرستان»، این مجموعه وابسته به گروه موسیقی «آوای پارسیان» به شماره ثبت ۹۲-۸۶۰ از مرکز نظارت و ارزشیابی موسیقی و مجوز رسمی-هنری گروه به شماره ۹۲/۲۴۷۱۵ با سرپرستی «سامان علی پور» و نگرشی نو، تمرینات و برنامه های اجرایی خود را از سر گرفته است و از کلیه علاقه مندان جهت همکاری با شرایط زیر  دعوت به عمل می آورد:

    *نوازندگی دف، نگارش ارکستراسیون کوبه ای، نوازندگی سازهای کوبه ای، نوازندگی سازهای ایرانی، کرال و همخوانی.

    *آشنایی به مقامات خانقاهی، شناخت موسیقی محلی و فولکلریک، آشنایی به پارتیسون های یک خط و سه خط کوبه ای، آشنایی با رقص ها و حرکات آیینی، سنتی و محلی

    جلسه معارفه و نشست اولیه این گروه در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۴ ساعت ۶ عصر در «انجمن لرستانی های پایتخت» (تهران: ضلع جنوب غربی میدان رسالت پایین تر از داروخانه پلاک ۳ طبفه دوم ) برگزار می شود.

    شایان ذکر است که علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند با شماره تلفن ۰۹۳۷۳۱۲۲۴۲۰ تماس حاصل نمایند و برای آشنایی با فعالیتهای بیشتر سامان علی پور به www.samanalipour.ir مراجعه کنند.

    چهل دف

    چهل دف

    https://musiceiranian.ir/?p=85004
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *