×
×

«سیامک سپهری» خبر داد:

  • کد نوشته: 84181
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • سیامک سپهری سرپرست گروه رستاک از آماده سازی آلبوم جدید این گروه و انتشار آن در نیمه دوم سال جاری خبر داد. سپهری سرپرست و نوازنده تار گروه موسیقی رستاک در این باره گفت: ضبط بیشتر قسمت های صوتی این آلبوم تمام شده و در حال حاضر در حال تکمیل مراحل پیش از میکس هستیم […]

    «سیامک سپهری» خبر داد:
  • گروه رستاک

    گروه رستاک

    سیامک سپهری سرپرست گروه رستاک از آماده سازی آلبوم جدید این گروه و انتشار آن در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

    سپهری سرپرست و نوازنده تار گروه موسیقی رستاک در این باره گفت: ضبط بیشتر قسمت های صوتی این آلبوم تمام شده و در حال حاضر در حال تکمیل مراحل پیش از میکس هستیم و پس از آن در صورت فراهم شدن امکانات، برای ضبط تصویر اقدام خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: تصانیف این آلبوم ترکیبی است از موسیقی مناطقی از آلبوم های قدیم و البته مناطق جدید. این مجموعه تا حدی در بخش تنظیم متفاوت است و تجربیات گروه در آلبوم های قبلی را به کار برده و سعی کرده ایم تا تنظیم پخته تری داشته باشد.

    سپهری ادامه داد: در این مجموعه سعی شده استفاده پررنگ تری از سازهای هر منطقه صورت گیرد که از جمله این سازها می توان به قیچک، دیوان و بنجو اشاره کرد. نوازنده های این سازها نیز هم از استادان مهمان هستند و هم سعی شده اعضای گروه به طور جدی تر بر روی اجرای این سازها تمرکز کنند تا به رنگ و بو و لهجه اصلی این سازها نزدیک تر شویم.

    سرپرست گروه رستاک درباره انتشار این آلبوم نیز گفت: بخش صوتی این آلبوم تا پایان شهریور آماده می شود و پس از آن مراحل آماده سازی بخش تصویری آغاز می شود که احتماال زمان آن در نیمه دوم امسال خواهد بود. در حال حاضر تلاش می کنیم که همزمان با ضبط آلبوم به شکل موازی اجراها و جلسات منظم تمرین نیز داشته باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=84181
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *