×
×

هفته اول از شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 83251
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۹ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • ارکستر کوبه ای تلفیقی «نایریکا» به رهبری «مینو رضایی» اوایل شهریور ماه ۱۳۹۴ در «تالار وحدت» تهران به روی صحنه می رود.
    +ورود برای آقایان در این کنسرت بلامانع میباشد

    هفته اول از شهریور ماه سال جاری
  • ارکستر نایریکا

    ارکستر نایریکا

    موسیقی ایرانیان – رویا رضایی: ارکستر کوبه ای تلفیقی «نایریکا» به رهبری «مینو رضایی» اوایل شهریور ماه ۱۳۹۴ در «تالار وحدت» تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت متشکل از ارکستر ۶۰ نفره ی همآوایان، نوازندگان سازهای کوبه ای و سازهای ملودیک در تاریخ ۶ شهریور ماه سال جاری (ساعت ۲۱:۳۰) در تالار وحدت به اجرا در می آید و هنرمندان گروه به اجرای قطعاتی از ساخته ها و تنظیمات «مینو رضایی» می پردازند. اجرای گروه «نایریکا»با هدف معرفی هرچه بیشتر قابلیتهای سازهای کوبه ای و نمایاندن این قابلیتها به مخاطب در دو پارت برگزار می شود که در پارت اول قطعاتی مانند «این آن زمان، آن این زمین»، «راز ساحل»، «وصل»، «کرشمه» و «رهایی» و در پارت دوم «خلقت»، «برکت»، «کردانه»، «نسیم شرقی» و «گفتگو» تقدیم علاقمندان و مخاطبان می شود.

    سرپرستی هم آوایان این کنسرت با مریم شفاهی و مدیریت داخلی گروه بر عهده زهرا همیت می باشد.

    گروه «نایریکا» در سال ۱۳۸۹ به سرپرستی «مهر سیما سعادت» موفق به دریافت مجوز اجرا برای عموم، در تالار وحدت بادرجه یک ارزشیابی شورای نظارت شد. این گروه لوح تقدیر و جایزه ویژه دبیر جشنواره (آقای مراد خانی) برای نگرش خاص به موسیقی در سالن «همایش میلاد» را از آن خود ساخت، نایریکا در کارنامه هنری خود با سریال تلویزیونی مختارنامه همکاری داشته است و فیلم نایریکا برگزیده EXPO  ۲۰۱۵ در (غرفه ایران در میلان ایتالیا) بوده است.

    شایان ذکر است که بهای بلیت این کنسرت ۲۰، ۳۵، ۵۰، ۶۰ و ۷۰ هزار تومان میباشد و علاقمندان برای تهیه اینترنتی بلیت میتوانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند. همچنین ورود برای آقایان در این کنسرت بلامانع میباشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=83251
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *