×
×

با ترکیب جدید رهبری گروه در تالار وحدت شهر تهران

  • کد نوشته: 82620
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «گروه آوازی تهران» اینبار با ترکیب تازه ای از رهبری در اواسط مرداد ماه سال جاری، به اجرای کنسرت در «تالار وحدت» تهران می پردازد و پروفسور «توماس کاپلین» به عنوان رهبر میهمان در کنار «میلاد عمرانلو» به رهبری گروه خواهد پرداخت.
    +جزئیات کامل به همراه پوستر کنسرت

    با ترکیب جدید رهبری گروه در تالار وحدت شهر تهران
  • پوستر کنسرت «گروه آوازی تهران»

    پوستر کنسرت «گروه آوازی تهران»

    موسیقی ایرانیان – رویا رضایی: کنسرت «گروه آوازی تهران» اینبار با ترکیب تازه ای از رهبری در اواسط مرداد ماه سال جاری، به اجرای کنسرت در «تالار وحدت» تهران می پردازد و پروفسور «توماس کاپلین» به عنوان رهبر میهمان در کنار «میلاد عمرانلو» به رهبری گروه خواهد پرداخت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به رهبری «میلاد عمرانلو» و حضور «توماس کاپلین» آهنگساز، خواننده و رهبر ارکستر سرشناس به عنوان رهبر میهمان، در دو تاریخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه سال جاری در «تالار وحدت» به روی صحنه میرود و گروه به اجرای قطعاتی از «جز»، «لاتین» و «پاپ» می پردازد.

    سید مهدی ابطحی، کامران ایرج زاده، علی مسیبی آلاشتی، مهرداد ناصحی، محمد حقیقی، فرزاد امیدی، نوید یزدانیان، فرهاد خزری، گلناز نویدان، سمیرا محسنی، روشنک کی منش، شیوا سروش، نازنین روستا، سلماز جوانبخت، مهدیه صفدری و یلدا نوری همخوانان و آتنا اشتیاقی نوازنده کنترباس گروه آوازی تهران خواهند بود.

    شایان ذکر است که پروفسور توماس ریچارد کاپلین رهبر ارکستر، خواننده و آهنگساز برجسته ای است که داور و کارشناس مسابقات معتبر آوازی می باشد و هم اینک استاد موسیقی دانشگاه هِدمارک سوئد و رهبر گروه آوازی Nordic Blue است. وی برای برگزاری دو مستر کلاس در زمینه «رهبری کر» و همچنین آواز «جز»، «پاپ» و «کلاسیک» به ایران آمده و میهمان آموزشگاه موسیقی «تنال» به مدیریت میلاد عمرانلو می باشد.

     علاقمندان برای تهیه بلیط اینترنتی این کنسرت می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=82620
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *