×
×

«کامران رسولزاده» و «مورات ککیلی» به روی صحنه می روند

  • کد نوشته: 79393
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«کامران رسولزاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان و «مورات ککیلی» خواننده ترکیه ای در شب موسیقی ایران و ترکیه در شهر استانبول به روی صحنه می روند.
    +رسولزاده: کنسرت مشترک من و مورات می تواند نقطه ی عطفی در آغاز مناسبات درست و اصولی این قبیل حرکات باشد

    +مورات ککیلی: موسیقی ایران قابلیتهای بالایی دارد

    «کامران رسولزاده» و «مورات ککیلی» به روی صحنه می روند
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    موسیقی ایرانیان: «کامران رسولزاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان و «مورات ککیلی» خواننده ترکیه ای در شب موسیقی ایران و ترکیه در شهر استانبول به روی صحنه می روند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این کنسرت، این دو خواننده به زودی در سالن کنگره ی خلیج استانبول اجرایی مشترک خواهند داشت.

    کامران رسولزاده در خصوص این رویداد بین المللی گفت: «موسیقی زبان مشترک ملت هاست. من همواره در تلاش بوده ام که موسیقی وطنم که یکی از عمیق ترین و پرمحتواترین موسیقی های جهان است را به مردم دنیا معرفی کنم. کنسرت مشترک من و مورات می تواند نقطه ی عطفی در آغاز مناسبات درست و اصولی این قبیل حرکات باشد.»

    وی در ادامه افزود: «برگزاری این کنسرت که باحمایت و یاری دفتر موسیقی وزارت ارشاد میسر شده است، اتفاقی ست که بی شک در تاریخ موسیقی ایران ثبت خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم با اجرایی درخور فرهنگ ایرانی، رضایت مخاطبان ایرانی و ترک این کنسرت را جلب کنیم.»

    مورات ککیلی که پیش از این قرار بود به بهانه ی جشنواره مقاومت با رسولزاده در تهران به اجرای موسیقی با این خواننده بپردازد، در این کنسرت قطعاتی را مشترکا با کامران خواهد خواند.

    مورات ککیلی درباره ی آشنایی با این خواننده و همکاری با وی گفت: «چند سال پیش شخصی٬ که بعدها فهمیدم نامش کامران رسولزاده است و در ایران ترانه سرا و خواننده است٬ برای من نسخه فارسی ترانه معروف «همین امشب میمیرم» را فرستاد و همین موجب آشنایی من با موسیقی ایران شد. بعد از شنیدن این آهنگ موافقت خودم را با استفاده از ملودی آهنگم اعلام کردم و در نهایت محصول کار ترانه ای به نام «همین امشب میمیرم» شد. کامران ترانه سرایی و خوانندگی کرده بود و من خیلی پسندیدم و همین مسئله باعث شد ما با همدیگر یکی٬ دو بار در ترکیه دیدار کنیم و این دیدار در نهایت به یک دوستی عمیق و خوب رسید. در یکی از این دیدارها کامران برای من نمونه کاملی از موسیقی ایران را به عنوان هدیه آورده بود که انجمن موسیقی ایران آن را تهیه کرده بود و من این مجموعه را گوش دادم و معتقدم موسیقی ایران قابلیتهای بالایی دارد و آثار ارزشمندی در این چند ساله در ایران منتشر شده که نشان از سابقه طولانی ایران در موسیقی دارد.»

    سالن کنگره ی خلیج که در مرکز استانبول قرار دارد، با بیش از سه هزار نفر یکی از مدرن ترین و مجلل ترین سالن های اجرا در اروپاست که سالانه هنرمندهای تراز اول در آن به اجرای موسیقی می پردازند.

    این کنسرت که با صدور مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تهیه کنندگی بحش خصوصی به سامان خواهد رسید، نخستین اجرای مشترک یک خواننده ی ایرانی و یک خواننده ی ترک زبان است که به زودی در استانبول به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=79393
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *