×
×

بعد از پایان ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 78255
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۹ دیدگاه
  • همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی و سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تازه ترین آثار موسیقایی خود را به صورت جداگانه بعد از پایان ماه مبارک رمضان منتشر می کنند.
    +آلبوم تصویری آیینه ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد به علاقه‌مندان موسیقی ایرانی عرضه خواهد شد

    بعد از پایان ماه مبارک رمضان
  • همایون شجریان

    همایون شجریان

    همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی و سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تازه ترین آثار موسیقایی خود را به صورت جداگانه بعد از پایان ماه مبارک رمضان منتشر می کنند.

    صدرالدین حسین خانی درباره اثری که قرارست به زودی از همایون شجریان و سهراب پورناظری به طور مجزا توسط موسسه وی منتشر شود، گفت: پس از انتشار آلبوم «دشت جنون» به آهنگسازی امیرحمزه حسینی و خوانندگی علی زندوکیلی که اردیبهشت ماه امسال توسط شرکت ایران گام وارد بازار موسیقی شد تمام تلاش خود را انجام داده ایم که بتوانیم بعد از پایان ماه مبارک رمضان سه اثر موسیقایی دیگر را نیز روانه بازار کنیم که تصور می کنم هر سه آنها از آلبوم های ارزشمند و پرطرفدار موسیقی کشورمان خواهد شد.

    وی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تازه‌ترین آلبوم همایون شجریان که برگرفته از کنسرت موفق «آیینه ها» به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری است در قالب دو لوح فشرده صوتی و تصویری با نام های «خداوند اسرار» و «آیینه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد به علاقه‌مندان موسیقی ایرانی عرضه خواهد شد. در این آلبوم ها سهراب پورناظری نوازنده تنبور و کمانچه، همایون نصیری نوازنده سازهای کوبه‌ای، حسین رضایی‌نیا نوازنده دف، آیین مشکاتیان نوازنده تنبک و کوزه، بابک غصالی نوازنده عود، آزاده میرزاپور نوازنده تار، مهیار طریحی نوازنده سنتور و داریوش آذر نوازنده کنترباس، قطعاتی را به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و سهراب پورناظری به خوانندگی همایون شجریان اجرا کرده‌اند.

    مدیر موسسه فرهنگی هنری «ایران گام» درباره آلبوم دیگر نیز توضیح داد: آلبوم دیگری که در دست انتشار قرار گرفته و طبق هماهنگی های انجام گرفته بعد از ماه رمضان روانه بازار موسیقی خواهد شد، اثری با عنوان «شبگرد کولی باد» به آهنگسازی سهراب پورناظری است که اغلب قطعات منتشر شده در آن برگرفته از تنبورنوازی و دودوک نوازی های این هنرمند جوان و صاحب ذوق موسیقی کشورمان است که در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    حسین خانی در بخش دیگری از صحبت های خود پیرامون زمان انتشار تازه ترین آلبوم موسیقی محمد علیزاده نیز توضیح داد: این آلبوم موسیقایی هم که به اعتقاد من از متفاوت ترین مجموعه های محمد علیزاده است به طور حتم تا پایان ماه رمضان در دسترس دوستداران موسیقی پاپ قرار خواهد گرفت و به تبع آن نیز برنامه ریزی هایی برای برپایی کنسرت های این خواننده خواهیم داشت که در اطلاعات بعدی به مخاطبان اعلام خواهیم کرد.

    کنسرت موسیقی «آیینه ها» طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ در تالار وحدت تهران و تعدادی از شهرستان‌ها اجراهای مختلفی داشت. همایون شجریان و سهراب پورناظری در قالب گروه موسیقایی «سیاوش» طی این مدت ضمن اجرای برنامه در تهران و شهرستان‌ها کنسرت‌هایی را در پاریس، گوتنبرگ و استهکلم برگزار کردند که با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز همراه بود.

    سهراب پورناظری هم بهمن ماه سال گذشته بود که آلبوم «قطره های باران» را با هنرمندی کیخسرو پورناظری، تهمورس پورناظری و صدای علیرضا قربانی منتشر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=78255
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *