×
×

برگزاری ششمین کنسرت در تهران در کمتر از یک ماه

  • کد نوشته: 77863
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «پالت» برای ششمین بار در یک ماه گذشته و این بار ویژه دانشجویان به روی صحنه خواهد رفت.
    +این کنسرت گروه پالت تنها اجرای آنها در تهران باشد که تحت پوشش فیلمبرداری کامل قرار می‌گیرد

    برگزاری ششمین کنسرت در تهران در کمتر از یک ماه
  • گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی «پالت» برای ششمین بار در یک ماه گذشته و این بار ویژه دانشجویان به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی گروه پالت، این گروه روز دوشنبه ۱۱ خردادماه، ساعت ۲۱:۳۰، در تالار وحدت تهران برای اجرای ویژه دانشجویان به‌روی صحنه می‌رود. به این ترتیب دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی معتبر، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ساعت ۲۱ به گیشه بلیت‌فروشی تالار وحدت مراجعه کرده و بلیتشان را به‌صورت حضوری تهیه کنند. این نکته نیز لازم به ذکر است که به هر کارت دانشجویی دو بلیت تعلق خواهد گرفت.

    احسان رسول‌اف، تهیه‌کننده این گروه، روز شنبه در جریان نشست اعضای پالت با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعلام کرد که قیمت بلیت این کنسرت ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است که بسیار پایین‌تر از نرخ مرسوم بلیت کنسرت در کشورمان و در حد استاندارد قیمت بلیت تئاتر است. گفتنی است که تمام عواید حاصل از بلیت‌فروشی این کنسرت صرف امور فرهنگی خواهد شد، قرار است جزئیات دقیق این اتفاق نیز در شب کنسرت و توسط اعضای گروه اعلام شود.

    رسول‌اف همچنین اعلام کرد که قرار است این اجرای گروه پالت تنها اجرای آنها در تهران باشد که تحت پوشش فیلمبرداری کامل قرار می‌گیرد و در آینده فیلم این اجرا به روش‌های متنوع و از درگاه‌های مختلف منتشر خواهد شد.

    بعد از استقبال بسیار خوبی که از کنسرت‌های روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه این گروه در تالار وحدت به‌عمل آمد، گروه پالت تصمیم گرفت تا در روزهای ۳، ۴ و ۵ خردادماه دوباره در همین سالن به روی صحنه برود که تمام بلیت‌های این کنسرت نیز در زمان کوتاهی به‌فروش رفت. این در حالی است که با توجه به استاندارد این‌روزهای نرخ بلیت کنسرت در کشورمان، که قیمت بلیت‌های پنج اجرای اخیر پالت نیز تابعی از همین نرخ مرسوم بود، برخی از هوادان این گروه در میان نسل جوان و دانشجوها از بالا بودن این قیمت گلایه داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=77863
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *