×
×

از صبح امروز (نوزدهم اسفند ماه) در تهران و شهرستان‏ها

  • کد نوشته: 71914
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۴ دیدگاه
  • hot-topic-logo پنجمین آلبوم گروه آریان با نام «خداحافظ»، بعد از مدت‏ها انتظار و مطابق وعده شرکت «ترانه شرقی»، از صبح امروز با شعار «لطفا کپی نکنید» و به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
    +دموی این اثر را آنلاین بشنوید، پوستر را ببینید و آنلاین آلبوم را خریداری کنید!

    از صبح امروز (نوزدهم اسفند ماه) در تهران و شهرستان‏ها
  • پوستر آلبوم جدید گروه موسیقی آریان

    پوستر آلبوم جدید گروه موسیقی آریان

    موسیقی ایرانیان – فرزان صوفی: پنجمین آلبوم گروه آریان با نام «خداحافظ»، بعد از مدت‏ها انتظار و مطابق وعده شرکت «ترانه شرقی»، از صبح امروز با شعار «لطفا کپی نکنید» و به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم پر حاشیه پس از کش و قوس‏های فراوان، با باقی مانده اعضای گروه آریان یعنی «علی پهلوان»، «پیام صالحی»، «شراره فرنژاد»، «سیامک خواهانی»، «ساناز کاشمری» و «علیرضا طباطبایی» از صبح امروز (نوزدهم اسفد ماه)، تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی (به مدیریت محسن رجب‏پور) به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا گروه آریان بعد از پانزده سال فعالیت در حوزه موسیقی به کار خود پایان دهد.

    آلبوم «خداحافظ» شامل ۱۱ قطعه است که هشت قطعه آن از ساخته ‏های «علی پهلوان»، دو قطعه از ساخته‏ های «شراره فرنژاد» و یک قطعه هم از کارهای «سیامک خواهانی» است، «شهاب حسینی»، «فرشاد فارسیان» و «سعید مدرس» در غیاب «نینف امیرخاص» وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را به عهده داشته ‏اند و «امیر تفرشی» هم قطعات را میکس و مستر کرده است. «فرزاد فخرالدینی» و «بابک صفرنژاد» نوازندگان حرفه ‏ای گیتار الکتریک و هارمونیکا (سازدهنی) هم به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم حضور دارند.

    شایان ذکر است که این آلبوم از بیستم اسفند ماه روی تمام سایت‏های معروف فروش بین‏ المللی، قابل خریداری خواهد بود و در ایران هم علاقه‏ مندان به خرید اینترنتی می‏توانند آن را از طریق سایت «بیپ تیونز» تهیه کنند.

    علاقه مندان می توانند برای تهیه آلبوم «خداحافظ» به صورت نسخه اصلی به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می‌توانید دموی تازه ترین آلبوم آریان را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل این اثر را آنلاین خریداری و به صورت قانونی دانلود کنید.

    + شنیدن دموی اثر و دانلود قانونی آلبوم «خداحافظ»

    https://musiceiranian.ir/?p=71914
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *