×
×

اختصاصی موسیقی ایرانیان؛ هشتمین آلبوم همایون فال

  • کد نوشته: 699
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام فروردین ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – محمد جلوانی: هشتمین آلبوم حسن همایون فال با نام «مثل دریا» به آهنگسازی خود وی به زودی منتشر می شود. این آلبوم که ۸ قطعه دارد، اشعار از حافظ، مولانا و خود همایون فال انتخاب شده است. همایون فال در گفتگو با خبرنگار مجله موسیقی ایرانیان گفت: «این آلبوم کار دلم و حاصل پانزده سال زحمت و تلاشیست که برای آن کشیده ام، می خواستم ملودی آن ملودی هایی باشد که باب دلم است به خاطر همین موضوع از سازهای نی، کمانچه، ویولن، سنتور، ضرب، دف، دایره، عود، بم تار و تار برای خلق این آلبوم استفاده کرده ام. »

  • موسیقی ایرانیان – محمد جلوانی: هشتمین آلبوم حسن همایون فال با نام «مثل دریا» به آهنگسازی خود او به زودی منتشر می شود. این آلبوم که ۸ قطعه دارد و اشعار آن از حافظ، مولانا و خود همایون فال می باشد. همایون فال در گفتگو با خبرنگار مجله موسیقی ایرانیان گفت: «این آلبوم کار دلم و حاصل پانزده سال زحمت و تلاشی است که برای آن کشیده ام، می خواستم ملودی آن ملودی هایی باشد که باب دلم است به همین خاطر از سازهای نی، کمانچه، ویولن، سنتور،  تنبک، دف، دایره، عود، بم تار و تار برای خلق این آلبوم استفاده کرده ام. »
    همایون فال در ادامه با اشاره به همکاری فرزندانش در آلبوم مثل دریا افزود: «طرح روی جلد آلبوم کار دخترم «ریحانه همایون فال» نقاش و طراح است، پسرم «حمیدرضا همایون فال» نیز به عنوان نوازنده تنبک در کنارم بوده، ما همه تلاشمان را کرده ایم آلبوم با ارزشی تولید کنیم، امیدوارم این تلاشها نتیجه داشته باشد وبعد از انتشار مردم از آلبوم راضی باشند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=699
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *