×
×

از سوی «بیژن کامکار»

  • کد نوشته: 65995
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • بیژن کامکار در آستانه برگزاری جشنواره فیلم «خورشید» لباس مرس خود را که در چندین کنسرت از جمله در «کنسرت صلح نوبل» در تور آمریکا و اروپا به تن داشت به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان هدیه داد. بیژن کامکار، نوازنده دف و رباب، خواننده ایرانی و عضو گروه کامکارها، با هدف حمایت از گنجینه آثار […]

    از سوی «بیژن کامکار»
  • ۷۳۹۶۳۹بیژن کامکار در آستانه برگزاری جشنواره فیلم «خورشید» لباس مرس خود را که در چندین کنسرت از جمله در «کنسرت صلح نوبل» در تور آمریکا و اروپا به تن داشت به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان هدیه داد.

    بیژن کامکار، نوازنده دف و رباب، خواننده ایرانی و عضو گروه کامکارها، با هدف حمایت از گنجینه آثار اهدایی هنرمندان در راستای حمایت از فیلمسازان مستقل، لباس مرس خود را هدیه داد.

    این هنرمند طی یادداشتی همراه این هدیه نوشته است:

    «عزیز همیارهای نازنین، با سلام، لباس های کردی که با همکاری خوب شما و برای یاری هنری ابتیاع گردید، توسط عثمان علی خواننده معروف کردستان عراق که شغل خیاطی هم داشتند در ۲۰ سال پیش هنگام سفر کامکارها به آنجا از طرف خودش و تلویزیون «کرد ست» به یادگار برای ما دوختند و در چندین کنسرت کامکارها از جمله در کنسرت صلح نوبل در تور آمریکا و اروپا و در خود کردستان عراق و در تلویزیون «کرد ست» و «کردستان تی وی» بعنوان یونیفورم استفاده شد و اینجانب آن را پوشیده ام و اکنون بعنوان همیاری و سپاس از یاری شما نصیب شما عزیز گرامی شد.»

    نام این لباس مرس و دست دوز است که از پشم نایاب سفید بز ساخته شده است.

    همچنین، قشنگ کامکار، نوازندهٔ سه‌ تار و ویلن و از اعضای گروه کامکارها نیز اولین ساز زندگی‌اش را به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان هدیه داد.

    در متن اهدای این هدیه آمده است:

    «ارزشمندترین و عظیم ترین دارایی انسان قدرت و توانمندیش است. کلید رموز هر موفقیتی از این ارزشها و توانایی هاست و بزرگترین سرمایه هر انسان در عرضه و ارائه هنرش، جوانی، شادابی و سلامتی فکر اوست. کسی که عاشق کارش است قادر به انجام هر سختی است، چه دارا باشد چه ندار. برای این عشق هیچ محدودیتی نیست. عاشق کار و حرفه ات باش تا در تمام اهداف زندگیت کلید رمزش را بیابی و مایه افتخار خود باش. خودت را دوست بدار تا دیگران را دوست داشته باشی. عشق واقعی هدایت کننده است. من خود به عشق خانواده ام و به پشتوانه این خانواده پر مهر و پر از عشق تا این دم ایستاده ام. اولین ساز زندگیم را به شماها جوانان پرشور این سرزمین تقدیم می کنم.»

    «پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل» در راستای حمایت از فیلمسازان مستقل ایرانی، برای کمک به احیای چرخه تولید و عرضه فیلم های ارزشمند کوتاه و مستند در عرصه های بین المللی اقدام به افتتاح «گنجینه آثار اهدایی هنرمندان» کرده است که با استقبال جامعه هنری روبرو شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=65995
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *