×
×

عکس ها از «حمید زرگرزاده»

  • کد نوشته: 65434
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت گروه موسیقی «دستان» با عنوان «با تو می‌خوانم» و به خوانندگی «جمال کردستانی» در ونکوور کانادا برگزار شد.
    +این کنسرت با آهنگسازی سعید فرجپوری به روی صحنه رفت

    عکس ها از «حمید زرگرزاده»
  • کنسرت گروه دستان در کانادا (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه دستان در کانادا (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: کنسرت گروه موسیقی «دستان» با عنوان «با تو می‌خوانم» و به خوانندگی «جمال کردستانی» در ونکوور کانادا برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اعضای گروه دستان در ١٣ دسامبر ٢٠١۴ در ونکوور کانادا، گرد هم آمده و مجموعه‌ای را با آهنگسازی سعید فرجپوری به روی صحنه بردند، دراین کنسرت سعید فرجپوری (آهنگساز، نوازنده کمانچه)، حمید متبسم (تار، سه تار)، پژمان حدادی (تنبک، سازهای کوبه‌ای)، حسین بهروزی نیا (بربط)، بهنام سامانی (دف، سازهای کوبه‌ای) و نوازنده مهمان حامد افشاری (قیچک باس) به همراه «جمال کردستانی» به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که جمال کردستانی خواننده کنسرت پیش روی «دستان»، در سالهای اخیر ضمن شرکت در فستیوال‌های مختلف، کنسرت‌هایی را با گروه «همنوازان» و «همنوایان» به سرپرستی سعید فرجپوری و گروه «کرشمه» به سرپرستی حسین بهروزی نیا اجرا نموده است.

    گروه موسیقی «دستان» کنسرت‌های متعددی در ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و نقش موثری در معرفی موسیقی ایرانی به کشورهای دیگر داشته است.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: حمید زرگرزاده) از کنسرت «با تو می‌خوانم» را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=65434
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *