×
×

«لطفا نه ببینید و نه بازنشر دهید، لطفا…»

  • کد نوشته: 63535
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۳
  • ۳۲ دیدگاه
  • هنوز چند ساعتی از درگذشت «مرتضی پاشایی» نگذشته بود که فیلم و عکسی از وی در فضای مجازی منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت که خیلی زود هم خبرساز شد، فیلمی از لحظات آخر زندگی این خواننده جوان که او را در حال ناخوشایندی نشان می دهد. تصاویری که خیلی زود واکنش ها را […]

    «لطفا نه ببینید و نه بازنشر دهید، لطفا…»
  • مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    هنوز چند ساعتی از درگذشت «مرتضی پاشایی» نگذشته بود که فیلم و عکسی از وی در فضای مجازی منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت که خیلی زود هم خبرساز شد، فیلمی از لحظات آخر زندگی این خواننده جوان که او را در حال ناخوشایندی نشان می دهد.

    تصاویری که خیلی زود واکنش ها را بر می انگیزاند تا جایی که احسان علیخانی در برنامه گلخانه از مردم دعوت می کند (خواهش می کند) این تصویر را نبینند و بدتر از آن اینکه آن را منتشر نکنند. این تنها واکنش نیست. مادر مرتضی پاشایی هم در اولین گفته هایش پس از مرگ پسرش می گوید که «خواننده پاپی» که برای اولین بار این تصویر را روی شبکه های مجازی منتشر کرده است را هیچگاه نمی بخشد. فارغ از رمزگشایی از گفته های مادر این خواننده که منظورش کدام خواننده بوده است، حالا دوستدارانش می توانند برای تسلای خانواده خواننده ای که انها هوادارانش هستند این تصاویر دلخراش را نبینند و منتشر نکنند.

    این شاید تنها تسلایی باشد که هواداران مرتضی پاشایی به حرمت او می توانند به خانواده او هدیه دهند. تصاویری که دل هر بیننده ای را خراش می دهد و برای پدر و مادر او آن هم تنها پس از یکروز از فراق ابدی اش وحشتناک است.

    حرمت «مرتضی پاشایی» را حالا می توان با ندیدن آن تصاویر و عکس ها نگه داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=63535
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *