×
×

برای اولین بار از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 61184
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۳
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoگروه موسیقی «دامور» که چندی پیش تابوی خوانندگی خانم‌ها را در شبکه‌های صدا و سیما شکست و برای اولین بار چنین گروهی بدون استفاده از ساز با ۳ خواننده زن و بدون هیچ ممانعتی در رسانه ملی به اجرای برنامه پرداخت، ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری نیز به سرپرستی «فراز خسروی دانش»، کنسرت خود را در «برج آزادی» برگزار خواهد کرد.

    +در تولید این تیزر از هیچگونه سازی استفاده نشده است!

    برای اولین بار از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • پوستر کنسرت دامور (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    پوستر کنسرت دامور (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «دامور» که چندی پیش تابوی خوانندگی خانم‌ها را در شبکه‌های صدا و سیما شکست و برای اولین بار چنین گروهی بدون استفاده از ساز با ۳ خواننده زن و بدون هیچ ممانعتی در رسانه ملی به اجرای برنامه پرداخت، ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری نیز به سرپرستی «فراز خسروی دانش»، کنسرت خود را در «برج آزادی» برگزار خواهد کرد.

    به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت قطعات پاپ، محلی و کلاسیک به گونه‌ای اجرا خواهد شد که مخاطب می‌تواند صدای سازهای مختلف را از طریق حنجره اعضای این گروه بشنود. همچنین در اجرای پیش رو از حرکات نمایشی براساس قطعات مختلف استفاده می‌شود که این جریان باعث جذابیت‌هایی برای مخاطب خواهد شد که حسین کودری کارگردانی حرکات نمایشی این گروه را برعهده خواهد داشت.

    این کنسرت به خوانندگی غزل اکلیلی، محمود رحمانی، مینا جعفری، عطا حکاک، اهدا مصلحی، احسان آنالویی و فروغ فضلی برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری کنسرت دامور را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید، نکته قابل توجه درباره این تیزر، این است که از هیچگونه سازی استفاده نشده و شاید بتوان گفت اثر ساخته شده توسط این گروه آوازی، دست کمی از موسیقی موجود در بازار ندارد!

    + دانلود تیزر تصویری کنسرت گروه دامور

    آنلاین ببینید:


     

    https://musiceiranian.ir/?p=61184
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *