×
×

برای ۲۳مردادماه

  • کد نوشته: 57386
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • اجرای کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» به دلیل استقبال مخاطبان در تاریخ ۲۳مردادماه در تهران تمدید شد.
    +ترکیب نهایی نوازندگان مشخص شد

    برای ۲۳مردادماه
  • کنسرت «چرا رفتی»

    کنسرت «چرا رفتی»

    موسیقی ایرانیان: اجرای کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» به دلیل استقبال مخاطبان در تاریخ ۲۳مردادماه در تهران تمدید شد.

    به گزارش حبرنگار موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی کنسرت چرا رفتی، این کنسرت که برای شش اجرا در تاریخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه ، نوزده هزار بلیت فروخته است، برای یک شب دیگر در تالار بزرگ وزارت کشور تمدید شد. در این شب برنامه در دو ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰  به روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت‌ها از ۳۵ هزارتومان تا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

    سهراب پورناظری تکنواز کمانچه، حسین رضایی نیا سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی  ویولن، علی جعفری پویان ویلن،  آیین مشکاتیان سازهای کوبه ای، مهیار طریحی سنتور، سهراب برهمندی  ویولا، آتنا اشتیاقی ویلنسل، سپند دادبه عود، احسان فرامرزی گیتار، میلاد محمدی تار، خورشید دادبه تار و آرین کشیشی گیتار باس هنرمندانی هستند که در این کنسرت به عنوان نوازنده حضور دارند.

    آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان و نوازندگی بزرگانی چون شجاعت حسین خان، درو اوستاچه، دیوید گارنر، جیمی جانسون، محمد آکاتای، جان ویک فیلدو رامون استگنار بیستم اسفند ماه سال گذشته طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی، تئاتر و سینما در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی موسسه ایران گام رونمایی شد. این در حالی است که دو کمپانی معتبر از اروپا و آمریکا پخش جهانی این آلبوم را به عهده دارند.

    «چرا رفتی» با شعری از سیمین بهبهانی، «درون آیینه » با شعری از حسین منزوی، «دل به دل» با شعری از هومن ذکایی، «کولی» با شعری از سیمین بهبهانی، «همه هیچم» با شعری از حسین منزوی، «چونی بی من» با شعری از مولانا، «شتک» با شعری از حسین منزوی، «در حصار شب» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی قطعاتی هستند که در این آلبوم برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.

    علاقه مندان می‌توانند برای خرید بلیت این کنسرت از امشب، یک شنبه، ساعت ۲۲ به سایت www. iranconcert.com مراجعه کنند.

    همایون شجریان

    همایون شجریان

    https://musiceiranian.ir/?p=57386
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *