×
×

آلبوم «باران تویی» اجرا می‌شود

  • کد نوشته: 52896
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «چارتار» که به تازگی آلبوم «باران تویی» را روانه بازار موسیقی کرده است و با اقبال عمومی خوبی نیز مواجه شده، به نفع کودکان مبتلا به سرطان در سالن آمفی تئاتر «محک» به اجرای کنسرت می پردازد.
    +تهیه بلیط این کنسرت به صورت آنلاین از سایت «ایران کنسرت»

    آلبوم «باران تویی» اجرا می‌شود
  • chartarموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «چارتار» که به تازگی آلبوم «باران تویی» را روانه بازار موسیقی کرده است و با اقبال عمومی خوبی نیز مواجه شده، به نفع کودکان مبتلا به سرطان در سالن آمفی تئاتر «محک» به اجرای کنسرت می پردازد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۹۲ از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ با حمایت مالی شرکت سپنتا برگزار خواهد شد و همه عواید حاصل از فروش این کنسرت برای ارائه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان هزینه می شود.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «چارتار» فعالیت خود را از ۲ سال پیش با انتشار تک‌آهنگ‌هایی در فضای مجازی آغاز کرد. اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته و استوار بر ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است از یک سو و همچنین ملودی‌های پویا و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده که مخاطبان زیادی را نیز علاقه‌مند خود کرده است.

    موسسه محک ضمن قدردانی از نیک اندیشی شرکت سپنتا و هنرمندانی که همواره با هنر خود در کنار کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها بوده‌اند از همراهان همیشگی محک و علاقه‌مندان به موسیقی دعوت می‌کند برای تهیه بلیط این کنسرت به سایت http://www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=52896
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *