×
×

به زودی و از طرف شرکت «بییپ تونز»

  • کد نوشته: 52506
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • «بییپ تونز» برای قدردانی از هواداران علی لهراسبی که اقدام به خرید دیجیتال تازه ترین اثر این خواننده پاپ با عنوان «روبات» به صورت نسخه اصلی و از طریق سایت این شرکت کنند، طی یک مراسم ویژه و با حضور افتخاری علی لهراسبی در رستوران گردان برج میلاد و بر فراز آسمان تهران میهمانی میزشام برگزار می کند.
    +برای شرکت در «میز شام» اینجا کلیک کنید

    به زودی و از طرف شرکت «بییپ تونز»
  • علی لهراسبی

    مراسم میز شام با علی لهراسبی!

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: شرکت «بییپ تونز» هواداران علی لهراسبی را به میهمانی میز شام با حضور افتخاری وی دعوت کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «بییپ تونز» برای قدردانی از هواداران علی لهراسبی که اقدام به خرید دیجیتال تازه ترین اثر این خواننده پاپ با عنوان «روبات» به صورت نسخه اصلی و از طریق سایت این شرکت کنند، طی یک مراسم ویژه و با حضور افتخاری علی لهراسبی در رستوران گردان برج میلاد و  بر فراز آسمان تهران میهمانی میزشام برگزار می کند.

    طبق اعلام شرکت مذکور، این مراسم به زودی برگزار خواهد شد و یک کاربر از خریداران دیجیتال آلبوم «روبات» این شانس را خواهد داشت که با همراهی خواننده مورد علاقه اش بر سر میز شام حاضر شود، همچنین قرار بر این است برای آسایش این هوادار خوش شانس، هزینه پرواز وی به تهران و همچنین شرایط اقامتش در هتل مجلل آزادی تهران نیز فراهم شود.

    شایان ذکر است که این گام ارزشمند، آغازی برای هر چه بیشتر نهادینه شدن فرهنگ رعایت کپی رایت و ارزش نهادن به حقوق هنرمندان است.

    علاقه مندان برای شرکت در قرعه کشی می توانند از طریق سایت شرکت بییپ تونز به آدرس beeptunes.com/mizesham اقدام به خرید دیجیتال آلبوم «روبات» کنند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=52506
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *