×
×

خبر اختصاصی موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 5130
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام آذر ۱۳۸۹
  • ۹۴ دیدگاه
  • جمعه ۲۸ آبان ماه مراسمی با نام «سومین سال بزرگداشت ادب و هنر پارسی» در دانشگاه استنفورد آمریکا برگزار شد که طی آن جایزه این بزرگداشت توسط بنیان گذار آن بیتا دریاباری که همسر سابق امید کردستانی یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل است به محمدرضا شجریان استاد موسیقی ایرانی تعلق گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، محمدرضا شجریان که طی سالیان متمادی کنسرت های زیادی

  • موسیقی ایرانیان – مینا خادمی: جمعه ۲۸ آبان ماه مراسمی با نام «سومین سال بزرگداشت ادب و هنر پارسی» در دانشگاه استنفورد آمریکا برگزار شد که طی آن جایزه این بزرگداشت توسط بنیان گذار آن بیتا دریاباری که همسر سابق امید کردستانی یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل است به محمدرضا شجریان استاد موسیقی ایرانی تعلق گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، محمدرضا شجریان که طی سالیان متمادی کنسرت های زیادی را در داخل ایران و کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا برگزار کرده است به دلیل تلاش فراوانش برای حفظ و ترویج موسیقی ایران، جایزه «بیتا» به وی اهدا شد.

    شجریان در این مراسم  پس از دریافت جایزه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشکر از دانشگاه استنفورد و بیتا دریاباری به سوالات جمعیت حاضر در سالن که اکثرا ایرانی بودند پاسخ داد.

    لازم به ذکر است این جایزه توسط بخش مطالعات ایرانی دانشگاه استنفورد آمریکا بنیان نهاده شده است و در اولین سال برگزاری این مراسم سیمین بهبهانی نویسنده و غزل‌سرای معاصر ایرانی این جایزه را دریافت کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=5130
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *