×
×

حمید رحیمی نادی آکادمی موسیقی ۳دا را تشریح کرد

  • کد نوشته: 44370
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام آبان ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • مسابقه تلویزیونی «۳ دا» که بنا دارد استعدادهای خوانندگی جوانان ایرانی را کشف کند، این روزها مراحل تکمیل استودیو را در برج آزادی پشت سر می گذارد و بزودی میزبان شرکت کنندگان خواهد بود. حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان این مسابقه که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، در گفت و […]

  • مسابقه تلویزیونی «۳ دا» که بنا دارد استعدادهای خوانندگی جوانان ایرانی را کشف کند، این روزها مراحل تکمیل استودیو را در برج آزادی پشت سر می گذارد و بزودی میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

    حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان این مسابقه که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، در گفت و گو با ایرنا به تشریح این برنامه پرداخت و گفت: لوکیشن این برنامه در زیر برج آزادی کامل شده است و بزودی میزبان شرکت کنندگان در مسابقه «۳دا» خواهد بود.

    وی افزود: این مسابقه در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای طراحی شده است و مرحله استعدادیابی جوانان با حضور سه هزار نفر آغاز شد و غربال شرکت کنندگان پایان یافته است.

    رحیمی نادی ادامه داد: با توجه به اینکه در گذشته مرکز موسیقی صداوسیما فراخوانی برای یافتن استعدادهای برتر صدا داشت و تعدادی نیز با مراجعه به این مرکز پیگیر استعداد خود بودند، مرکز موسیقی صدا و سیما یک بانک اطلاعاتی درباره شناسایی این افراد در اختیار داشت.

    تهیه کننده برنامه «۳دا» با بیان اینکه این برنامه را مرکز موسیقی صداوسیما پی ریزی کرده است، افزود: یک تیتراژ برنامه های شبکه سه سیما در مراحل اولیه و مراحل بعد تیتراژ تولیدی شبکه های دیگر انتخاب می شود و شرکت کنندگان باقی مانده در مرحله نهایی که حدود ۵ نفر هستند، این تیتراژ را همراه با گروه موسیقی حاضر در لوکیشن اجرا کنند. وی با تاکید براینکه قسمت نخست این برنامه ضبط شده است و برنامه دوم به صورت زنده پخش خواهد شد،ادامه داد: برای انتخاب بهترین فرد، بینندگان برنامه باید وارد سایت شوند و یا پیامک ارسال کنند و چون برای رای گیری نهایی به آرای بینندگان نیاز است، برنامه دوم که دو روز پس از برنامه اول پخش می شود، به طور حتم زنده خواهد بود. رحیمی با بیان اینکه در زمان اعلام نتایج آرای بینندگان،خواننده اصلی تیتراژ در محل استودیو حضور دارد و خود هنرمند اصلی اقدام خواندن تیتراژ مورد نظر می کند،توضیح داد: پس از اجرای هنرمند اصلی، وی نیز به فردی که بهتر تیتراژ را اجرا کرده است، رای خواهد داد.

    وی توضیح داد: پس از رای گیری، سه نفر باقی مانده از طرف مرکز موسیقی صدا و سیما هدیه ای دریافت می کنند که این هدیه شامل تولید یک آلبوم موسیقی با هزینه این مرکز است تا این افراد بتوانند نخستین آلبوم خود را بدون هزینه و با کمک صدا و سیما تولید کنند. ضمن آنکه سه تیتراژ از برنامه های تولیدی شبکه سه به این افراد واگذار می شود. او گفت: لوکیشن این برنامه زیر برج آزادی بوده و یکی از بنیاد ها که برج آزادی متلعق به آن است (بنیاد رودکی) نیز در تهیه این برنامه کمک کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=44370
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *