×
×

کنسرت ویژه بانوان
اجرای گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی در تالار وحدت

  • کد نوشته: 440142
  • 04 مهر 1403
  • ۰
  • گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و با تهیه‌کنندگی وی، در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. این کنسرت با همکاری گروه هنری وشتان به سرپرستی الهه دباغی و با حضور تعدادی از خوانندگان و نوازندگان زن برگزار خواهد شد
    اجرای گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی در تالار وحدت
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، گروه موسیقی نوشه به سرپرستی و تهیه‌کنندگی نیوشا بریمانی، اواخر هفته جاری در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت. این کنسرت که ویژه بانوان است، با همکاری گروه هنری وشتان به سرپرستی الهه دباغی برگزار می‌شود.

    نیوشا بریمانی که خود نوازنده برجسته کمانچه است، علاوه بر سرپرستی گروه نوشه، مسئولیت اجرای ساز کمانچه را نیز در این برنامه بر عهده دارد. در این اجرا، تعدادی از خوانندگان مطرح همچون پریچهر خسروی، دنیا حاجی‌وندی، پگاه بزرگ، شهناز زمردبخش، مبینا عسکری و لیدا کرم‌نژاد حضور خواهند داشت و به اجرا خواهند پرداخت.

    این کنسرت با تنظیم‌کنندگی سهیل اباذری و طراحی صحنه توسط گالری میرمولا اجرا خواهد شد. همچنین، طراحی جلوه‌های ویژه این برنامه بر عهده آرش آقابیک است که به جذابیت‌های بصری این رویداد خواهد افزود.

    نوازندگان گروه نوشه در این کنسرت شامل رخساره رستمی (عود)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، دنیا فتحی (پیانو)، شیرین واعظی (درامز)، خزر چکاوک (کیبورد)، آذین ملک‌زاده (گیتار باس)، سحر دزواریی (گیتار) و ستاره و سوگند هاتف (پرکاشن) هستند.

    همچنین، اجراگران این کنسرت از چهره‌های هنری مختلفی تشکیل شده‌اند که شامل راضیه آریافرد، فرناز اژدری، فائزه پورجاجرمی، عطیه جان‌قربان، فاطمه جهانی تابش، دنیا دامک، الهه دباغی، سپیده دینه، ثریا سلیمانی، ساینا سمیعی، زهرا شکری، محدثه شوقی، ندا صباحی، سحر علینقی، آیسان فتحی، الهام فراهانی، نگین فنایی، فاطمه قدیری فرید، سارا قلی‌زاده، ملینا کلاته، حمیده ملکی، نرگس میرزاپور و الهام نجف هستند.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *