×
×

آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز سریال «کوچه سیمین» شد

  • کد نوشته: 439854
  • 31 شهریور 1403
  • ۰
  • آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز برجسته ایرانی، قرار است موسیقی متن سریال جدید «کوچه سیمین» به کارگردانی محمدرضا خردمندان را بسازد. این سریال، که پیش‌تر با نام «مسیر اصلی» شناخته می‌شد، به زندگی پروفسور حسین بهاروند، دانشمند حوزه سلول‌های بنیادی، می‌پردازد و نخبه‌های علمی کشور را به تصویر می‌کشد.
    آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز سریال «کوچه سیمین» شد
  • آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز ایرانی که پیش‌تر در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی مشارکت داشته، این‌بار وظیفه آهنگسازی سریال «کوچه سیمین» را بر عهده گرفته است. این سریال که پیش از این با نام «مسیر اصلی» شناخته می‌شد، با تغییر نام به «کوچه سیمین» در حال تولید است و فضایی علمی و پزشکی دارد.

    سریال «کوچه سیمین» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، زندگی پروفسور حسین بهاروند، دانشمند برجسته در حوزه سلول‌های بنیادی را به تصویر می‌کشد. خردمندان پیش‌تر تجربه موفقی در ساخت سریال «از سرنوشت» داشت و این پروژه دومین تجربه او در زمینه سریال‌سازی است.

    بازیگرانی چون امیرعلی دانایی، ساناز سعیدی، کوروش سلیمانی و زهرا داوودنژاد در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال درام «کوچه سیمین» هم دارای داستانی جذاب است و هم به مسائل علمی پرداخته که به تصویر کشیدن شخصیت‌های نخبه علمی از مهم‌ترین محورهای آن به شمار می‌رود.

    آریا عظیمی‌نژاد که به‌واسطه ساخت موسیقی متن آثار کمدی و ملودرام همچون سریال «پایتخت» شناخته می‌شود، این بار آهنگسازی این سریال علمی را به عهده دارد. او همچنین با داوری در برنامه «عصر جدید» محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان تلویزیونی به دست آورده است.

    این روزها ساخت سریال‌هایی با تمرکز بر شخصیت‌های واقعی و نخبه‌های ملی در تلویزیون رایج شده و «کوچه سیمین» نیز به دنبال ارائه تصویری از زندگی یکی از دانشمندان برجسته کشورمان است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *