×
×

به سرپرستی میثم دانشوری، آواز مجتبی عسگری و آهنگسازی رضا عباسی
کنسرت گروه موسیقی مهرساز به سرپرستی میثم دانشوری برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 439681
  • 28 شهریور 1403
  • ۰
  • گروه موسیقی مهرساز به سرپرستی و نوازندگی تار میثم دانشوری، کنسرت خود را در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار خواهد کرد. در این کنسرت، مجتبی عسگری به عنوان خواننده و رضا عباسی به عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده نی به اجرا خواهند پرداخت.
    کنسرت گروه موسیقی مهرساز به سرپرستی میثم دانشوری برگزار می‌شود
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، کنسرت گروه موسیقی مهرساز به سرپرستی میثم دانشوری، روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد. این اجرا با حضور هنرمندان برجسته‌ای چون مجتبی عسگری (آواز) و رضا عباسی (آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده نی) همراه خواهد بود.

    گروه موسیقی مهرساز که با هدف ارائه آثار فاخر موسیقی ایرانی تشکیل شده، در این کنسرت با ترکیبی از سازهای سنتی مانند تار، سنتور، کمانچه، عود، رباب و سازهای ضربی همچون دف و تنبک به اجرای قطعاتی از موسیقی اصیل ایرانی خواهد پرداخت. لیدا فلکی مقدم به عنوان نوازنده تار، حبیب احمدی (سنتور)، محسن عبادتی و یکتا کرمانی (کمانچه)، فرنوش باقری (عود)، پریا علیاری (رباب)، حامد مردانیان (دف) و البرز خانی (تنبک) دیگر اعضای گروه در این اجرا هستند.

    شایان ذکر است که این کنسرت در ساعت ۲۰ روز ۱۹ مهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. طراحی پوستر این برنامه نیز توسط امیر فلکی مقدم انجام شده است. هلدینگ تبلیغاتی دابی نیز به عنوان حامی این رویداد فرهنگی و هنری شناخته شده است.

    نویسنده: حمیده موسوی
    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *