×
×

دانلود دموی این اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 41785
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم «افسانه شو» اثری از تهمورس پورناظری با حضور استاد شجاعت حسین خان و سهراب پورناظری پس از سه سال منتشر شد. در ادامه می توانید دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    دانلود دموی این اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان
  • افسانه شو

    افسانه شو

    موسیقی ایرانیان: آلبوم «افسانه شو» اثری از تهمورس پورناظری با حضور استاد شجاعت حسین خان و سهراب پورناظری پس از سه سال منتشر شد.

    این آلبوم ادامه همکاری تهمورس پورناظری با سیتارنواز برجسته هندی است که در ادامه پروژه موسیقی «از تخت جمشید تا تاج محل» ضبط شده است.

    تهمورس پورناظری آهنگساز این اثر در این بار گفت: همنوازی و گفتگوی موسیقایی با هنرمندان وفرهنگ‌های گوناگون همیشه برایم جذاب است و این همکاری یکی دیگراز این جنس همدلی هاست چرا که همراهی استاد شجاعت خان برای من و سهراب فرصتی مغتنم است که افزون بر پرمایه گی هنری، از دیدگاه انسانی نیز پر بار بوده است.

    وی با اشاره به چگونگی شکل گیری این آلبوم افزود: شروع «افسانه شو» در دیدار و تصمیم به همکاری من و شجاعت خان در لس آنجلس برمی گردد که طی چندین ماه بعد این اثرموسیقیایی در شهر دهلی ضبط شد.

    این نوازنده افزود: قرار بود این اثر در آذر سال ۱۳۸۹ در تالار وحدت تهران به عنوان شروع تور این پروژه روی صحنه رود که به دلیل ابتلای شجاعت حسین خان به مالاریا این امر تحقق نیافت.

    آهنگساز «افسانه شو» در رابطه با اجرای این اثر در قالب یک کنسرت گفت: امیدوارم با شوقی که برای اجرای این اثر وجود دارد پس از رفع مشکلاتی که در طول چند سال گذشته برای کشورمان در عرصه بین الملل بوجود آمده بتوانیم این برنامه را از تهران آغاز و به اروپا و آمریکا و در ‌‌نهایت به هندوستان ببریم.

    پورناظری با اشاره به موسیقی سازی این اثر با اشاره به بخش‌های آوازی این آلبوم بیان داشت: بخش‌های ریتمیک افسانه شو بر اساس طرح‌هایی از من بود که با در نظر گرفتن آن‌ها به بداهه نوازی پرداختیم. همچنین آواز قطعه «دیوانه» را شجاعت خان اجرا کرده و بخش آوازی قطعه «افسانه» بر روی شعر مولانا را سهراب و من همخوانی کردیم.

    آلبوم «افسانه شو» شامل ده قطعه «دیباچه»، «دلبری»، «بازتاب»، «سیتار»، «وجد»، «دونوازی»، «سخنی دیگر»، «سماع»، «دیوانه» و ‌ «افسانه» است که هنرمندانی چون تهمورس پورناظری: تار، شجاعت حسین خان: سیتار و سهراب پورناظری: کمانچه به اجرا پرداخته‌اند.

     «افسانه شو» با طراحی و تدوین تهورس پورناظری و با طراحی جلد آوا مشکاتیان هم اکنون از سوی انتشارات سروش در بازار موسیقی منتشر شده است.

    در ادامه می توانید دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    + دانلود دموی آلبوم «افسانه شو»

    https://musiceiranian.ir/?p=41785
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *