×
×

به خوانندگی اشکان خطیبی، فرشاد حسامی و بهنود فدوی

  • کد نوشته: 36159
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • اولین ویدئو کلیپ گروه موسیقی «ترافیک» به زودی منتشر خواهد شد. این ویدئو کلیپ با عنوان «قصه دختر بچه و خیابان» در قالب انیمیشن دو بعدی به کارگردانی رومیک تاروردیانس و آرمن مخیتاریان ساخته شده و به زودی در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار می‌گیرد

    به خوانندگی اشکان خطیبی، فرشاد حسامی و بهنود فدوی
  • traficموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اولین ویدئو کلیپ گروه موسیقی «ترافیک» در قالب انیمیشن دو بعدی ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این ویدئو کلیپ با عنوان «قصه دختر بچه و خیابان» در قالب انیمیشن دو بعدی به کارگردانی رومیک تاروردیانس و آرمن مخیتاریان به زودی در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار می‌گیرد تا دومین اثر این گروه باشد که قبل از ازائه اولین آلبوم رسمی، تقدیم به مخاطبان می‌شود.

    گروه موسیقی ترافیک به سرپرستی «اشکان خطیبی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، تصمیم دارند اولین آلبوم با نام «ترافیک» را تا اوایل تیرماه جاری به بازار موسیقی ارائه دهند، همچنین فرشاد حسامی (اهنگساز و تنظیم کننده موسیقی الکترونیک) و بهنود فدوی (اهنگساز و نوازندهٰ گیتار الکتریک) دیگر اعضای این گروه موسیقی هستند که به همراه اشکان خطیبی خوانندگی آهنگ‌های آلبوم ترافیک را به عهده دارند.

    ترانه‌های آلبوم ترافیک که بیشتر مضمون اجتماعی همچون کودکان کار، ترافیک، بی‌پولی و تنهایی را دارند را اشکان خطیبی، مهتاب ناهی و سیامک عباسی سروده‌اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «ترافیک» قرار بر این بود چند ماه پیش وارد بازار شود که با تاخیر مواجه شد و اوایل تیرماه راهی بازار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=36159
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *