×
×

نسخه ویدئویی و صوتی این قطعه را از طریق موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 35125
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • سامی یوسف خواننده مطرح و بنام مسلمان، ستاره ای که تاکنون چند میلیون نسخه از آثار او به فروش رسیده است، ویدئوی تصویری «هر کجا هستی» را از آخرین آلبومش«ســلام»، به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر کرد. در ادامه از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید

    نسخه ویدئویی و صوتی این قطعه را از طریق موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • 26ceba9cموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: سامی یوسف خواننده مطرح و بنام مسلمان، ستاره ای که تاکنون چند میلیون نسخه از آثار او به فروش رسیده است، ویدئوی تصویری «هر کجا هستی» را از آخرین آلبومش«ســلام»، به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سامی یوسف که اصلیتی ایرانی دارد، اخیراً در اوایل آوریل سال میلادی برای رونمایی از آلبوم «ســلام» وارد ترکیه شد و رونمایی از این آلبوم با حضور گسترده ۱۵,۰۰۰ نفر در بزرگترین بندر بین المللی ترکیه، آنتالیا، و تشکیل صف های چند مایلی در جلسه امضای آلبوم «ســلام»، بزرگترین و بهترین مراسم از نوع خود تاکنون بوده است، همچنین پیش بینی می شود سامی یوسف بزودی کنسرتی در انگلستان برگزار کند.

    علاوه بر نسخه انگلیسی ـ فارسی، نسخه انگلیسی ـ عربی و یک نسخه کاملاً انگلیسی از «هر کجا هستی»، قبل از این به صورت نماهنگ در دسترس دوستداران این خواننده قرار گرفته است، گفته می شود انتشار این تک آهنگ به همراه نماهنگ، مقدمه ای بر رونمایی از آخرین آلبوم سامی یوسف «ســلام»، در کشور انگلستان است.

    شایان ذکر است که آلبوم «ســلام» در جنوب شرقی آسیا از فروش بسیار خوبی برخوردار شد، در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به موقعیت پرفروشی دست یافت و اخیراً در ترکیه نیز بسیار پرفروش بود.

    در ادامه می توانید تک آهنگ و نماهنگ «هر کجا هستی» از سامی یوسف را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دریافت و مشاهده نمایید.

    دانلود تک آهنگ «هر کجا هستی» به صورت MP3

    دانلود ویدئو کلیپ «هر کجا هستی» به صورت MP4

    https://musiceiranian.ir/?p=35125
       
    برچسب ها سامی یوسف

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *