×
×

حامی: لغو کنسرت تهران من بخاطر رقابت ناسالم تهیه کننده ها بود

  • کد نوشته: 347589
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • خواننده پاپ کلاسیک در روز انتشار اثر جدیدش از لغو کنسرت اسفندماه خود در تهران خبر داد .

    حامی: لغو کنسرت تهران من بخاطر رقابت ناسالم تهیه کننده ها بود
  • خواننده پاپ کلاسیک در روز انتشار اثر جدیدش از لغو کنسرت اسفندماه خود در تهران خبر داد .

    حامی جدیدترین تک قطعه خود به نام “چهارفصل” را با حضور و همصدایی “رضا لمعانی” منتشر کرد تا در معدود همکاری های مشترک خود در آثار دو صدائه، فرم و حضوری متفاوت را در اختیار دوستدارانش قرار دهد.

    حامی درباره این اثر میگوید: رضا لمعانی از موزیسین ها و نوازندگان مطرح حوزه موسیقی است و تجربه هایی را نیز در حوزه خوانندگی داشته است. این قطعه را روی ترانه‌ای از علی توده‌فلاح برای او ساختم و به مرور تصمیم گرفتیم که با هم آنرا بخوانیم و رضا تاجبخش تنظیم آن برای ارکستر را انجام داد.”

    حامی درباره حواشی لغو کنسرتش در اسفندماه نیز گفت: “بارها و بارها اعتراض و فریادم را به رانت و باندبازی در حوزه موسیقی عنوان کرده ام ولی هرگز کسی در این باره اقدامی نکرده است. بصورت خیلی مشخص تهیه کننده‌ای که سالهاست بستن قراردادهای صوری و اخاذی از چهره های جوان تنها خروجی شرکت مثلا فرهنگی و هنری اش بوده، شاید مسبب اصلی طولانی شدن عمدی روند صدور مجوز کنسرت اسفندماه بوده و سعی در تخریب شخصیت هنری من دارد ، به هرحال من اهل باج دادن نیستم و با قدرت جلوی این جریان خواهم ایستاد و همیشه از حق ام دفاع خواهم کرد و هیچوقت عقب نخواهم نشست.”

    حامی افزود: “ماندگاری در موسیقی برایم بزرگترین دغدغه است و برای این هدف از جنگیدن با هیچ جریانی هراسی ندارم. در اردیبهشت ۱۳۹۹ همزمان با انتشار و رونمایی از آلبوم جدیدم “نارنج و ترنج” کنسرتی را با شکل و شمایلی متفاوت تر از آنچه قرار بود و با تمام توانم و همراهی دوستانی که سالها کنار من بوده اند در تهران برگزار خواهم کرد تا شاید مثل گذشته معیار و خط کشی باشد برای درک و لمس اجرای حقیقی موسیقی زنده .”

    او در مورد آلبوم جدیدش “نارنج و ترنج” گفت: تنظیم تمام آهنگهای این آلبوم را رضا تاجبخش انجام داده و بیشتر آهنگها ساخته‌ی خودم است در کنار یک یا دو آهنگ از علیرضا قرایی منش که در گذشته آهنگ “خواب سیاه” را برای من ساخته بود. میکس و مستر آلبوم نیز در استودیو سرنا و توسط حمید آداب در حال انجام است، آلبوم فیزیکی بصورت نمادین منتشر میشود و فروش اصلی آن در شبکه‌های مجازی انجام خواهد گرفت.
    لازم به ذکر است که بعضی از آهنگهای آلبوم در گذشته بصورت تک‌آهنگ منتشر شده‌اند.

      قطعه چهارفصل با صدای حامی و رضا لمعانی را اینجا بشنوید که ورژن دیگر این آهنگ تنها با صدای حامی در روز سه‌شنبه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=347589
       
    برچسب ها حامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *