×
×

دانلود موزیک ویدئوی هیچ گاه به آهنگسازی پژمان سهامی

  • کد نوشته: 344713
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • قطعه تصویری «هیچ گاه»، اثر تازه به آهنگسازی پژمان سهامی، با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    دانلود موزیک ویدئوی هیچ گاه به آهنگسازی پژمان سهامی
  • «هیچ گاه» منتشر شد

    «هیچ گاه» منتشر شد

    قطعه تصویری «هیچ گاه»، اثر تازه به آهنگسازی پژمان سهامی، با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پژمان سهامی، آهنگساز و نوازنده سنتور موسیقی کشورمان در همکاری تازه ای با کریم ابراهیمی، اثری را در قالب یک قطعه دو نوازی سنتور و تنبک، تحت عنوان «هیچ گاه» منتشر کرده که تم اصلی این قطعه برگرفته از یک بداهه است که بعدها توسط این موزیسین ساخته و پرداخته شده است.

    پژمان سهامی، پیش از این آلبوم پسِ پرده شب را راهی بازار کرده و تک قطعه ای با نام «به تماشا سوگند» در رسانه های مجاز خبری از او به انتشار رسیده است. این نوازنده و آهنگساز خاطر نشان می کند که به زودی تصنیفی با نام «وداع» را نیز در اختیار موسیقی دوستان قرار خواهد داد.

    شایان ذکر است که قطعه تصویری «هیچ گاه» به آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سنتورِ پژمان سهامی و تنبک نوازی کریم ابراهیمی، آماده دیدن و شنیدن است. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از طریق رسانه های رسمی و مجاز ایران، دیده و شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=344713
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *