×
×

استاد گلپا از برگزاری جشن زادروزش امتناع کرد

  • کد نوشته: 342518
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • استاد اکبر گلپایگانی معروف به گلپا، آواز خوان صاحب نام کشورمان هزینه هایی را که از طرف اسپانسرها و خانواده برای زادروزشان تدارک دیده شده، در اختیار حادثه دیدگان سیل سیستان و بلوچستان می گذارد.

    استاد گلپا از برگزاری جشن زادروزش امتناع کرد
  • استاد اکبر گلپایگانی

    استاد گلپا، خواننده مطرح و پیشکسوت آواز اصیل ایرانی امسال مراسمی برای هشتاد و ششمین سالروزِ تولدش برگزار نخواهد کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، استاد اکبر گلپایگانی معروف به گلپا، آواز خوان صاحب نام کشورمان هزینه هایی را که از طرف اسپانسرها و خانواده برای زادروزشان تدارک دیده شده، در اختیار حادثه دیدگان سیل سیستان و بلوچستان می گذارد.

    استاد گلپا در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت عنوان کرد: «همچون گذشته، دوستان و خانواده به من لطف داشته و تصمیم داشتند محفلی به مناسبت تولدم برپا دارند؛ اما در نهایت تشکر و قدردانی از آنها و لطف و عنایت تمام مردم عزیز که همیشه شامل حالم بوده و هست، باید عرض کنم که از این مراسم صرف نظر کرده و از دوستان درخواست کردم هزینه های در نظر گرفته شده جهت برپایی این مراسم را به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان اختصاص دهند؛ باشد که بتوانیم قدمی در راستای کمک و تامین مایحتاج این عزیزان برداشته باشیم.»

    وی افزود: «می دانم که مردمان عزیز و اهالی رسانه مترصد فرصتی برای حضور در زادروز من و ابراز لطف و محبتشان نسبت به من هستند اما ترجیح می دهم در برهه ای دیگر و بی جشن و سوری با دوستان ملاقات داشته باشم. در خانه ما همیشه و به روی همه عزیزان گشوده است و حضورشان باعث دلگرمی و شادی ماست.»

    شایان ذکر است که اکبر گلپایگانی زاده دهم بهمن ماه ۱۳۱۲ در تهران، از صاحبان حنجره های قدرتمند و مشهور به خواننده حنجره طلایی ست که برای تک تک ایرانیان یک گنجینه و اسطوره به شمار می آیند.

    سایت «موسیقی ایرانیان» پیشاپیش زادروزِ این پیشکسوت آواز ایرانی را تبریک عرض کرده و برایشان طول عمر همراه با صحت و عزت آرزو دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=342518
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *