×
×

آواز مجتبی عسگری برای ۲۰ سالگی گروه صنم

  • کد نوشته: 341197
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی صنم به آهنگسازی امیر عباس ستایشگر و آواز مجتبی عسگری، طی دو تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ماهِ جاری، با رپرتواری از قطعات موسیقی ردیف_دستگاهی به اجرای کنسرتی تحت عنوان «حرفی ست مانده در من» می پردازد.

    آواز مجتبی عسگری برای ۲۰ سالگی گروه صنم
  • کنسرت گروه صنم

    کنسرت گروه موسیقی کلاسیک صنم به خوانندگی مجتبی عسکری، به مناسبت ۲۰ سال فعالیت مستمر این گروه، طی دو شب از سومین هفته بهمن ماه ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی صنم به آهنگسازی امیر عباس ستایشگر و آواز مجتبی عسگری، طی دو تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ماهِ جاری، با رپرتواری از قطعات موسیقی ردیف_دستگاهی به اجرای کنسرتی تحت عنوان «حرفی ست مانده در من» می پردازد.

    مجتبی عسکری در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما عنوان کرد: «این کنسرت به عبارتی جشن ۲۰ سالگی گروه صنم به شمار می آید که سه قطعه «تا نفس باقی ست»، «گهواره» و «افسوس» از آلبوم تا نفس باقیست (انتشار در سال ۸۶-۸۷) برای اجرا گلچین شده اند که بر سروده هایی از فریدون مشیری، مهدی اخوان ثالث و نوذر پرنگ به اجرا در آمده اند.»

    در کنسرت پیش روی این گروه، امیرعباس ستایشگر (آهنگساز، سه تار)، مجتبی عسگری (آواز)، حامد زند کریمخانی (سه تار)، پویان گرامی (تنبک)، نازنین غنی زاده (کمانچه)، آزاده احمدی (عود) و مهسا شهبازیان (قانون) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    بهای بلیت های این کنسرت ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی صنم به خوانندگی مجتبی عسگری، در ساعت ۲۰:۳۰ از دو تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ماهِ جاری، در فرهنگسرای ارسباران بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=341197
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *