×
×

پارسا خائف، از عصر جدید تا انتشار اولین آلبوم رسمی

  • کد نوشته: 340253
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • پارسا خائف، آواز خوان نوجوانِ برگزیده برنامه عصر جدید (برنده جایزه بین المللی موسیقی اصیل ایرانی)، اولین آلبوم رسمی خود را به زودی منتشر می کند.

    پارسا خائف، از عصر جدید تا انتشار اولین آلبوم رسمی
  • اولین آلبوم رسمی پارسا خائف منتشر می شود

    اولین آلبوم رسمی پارسا خائف، خواننده نوجوان موسیقی کشورمان به زودی راهی بازار موسیقی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پارسا خائف، آواز خوان نوجوانِ برگزیده برنامه عصر جدید (برنده جایزه بین المللی موسیقی اصیل ایرانی)، اولین آلبوم رسمی خود را به زودی منتشر می کند.

    به گفته ی خائف، این آلبوم شامل قطعات تازه ای از موسیقی ایرانی و بازخوانی چند قطعه آذری است که با نظارت وُکالِ حسین علیشاپور به ضبط رسیده است.

    علیشاپور که به عنوان ناظر آواز و ضبط در کنار پارسا خائف حضور دارد، معتقد است که در ضبط های استدیویی برای یک خواننده، حضور یک ناظر آواز یا همان ناظر وُکال امری ست ضروری و باید ضمن تعامل با آهنگساز اثر، شرایط خواندن خواننده را با توجه به مفاهیم شعری، تصاویر کلامی، نوانس های لازم، جنس صوت، صحت بیان و لحن، کوک و…به سمت یک اجرای هرچه بهتر هدایت کند و ازین روی خود لازم است بر فنون آواز تسلط داشته باشد.

    با توجه به عکسی که در فضای مجازی از این خواننده نوجوان منتشر شده، به نظر می رسد مهیار علیزاده، حضور و همکاری جدی ای در اولین اثر خائف داشته باشد.

    برگزیده جایزه عصر جدید، متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در اردبیل است که پس از درخشیدن در این برنامه، فعالیت خود را با حضور در کلاس‌های آواز در اردبیل ادامه د؛ او ابتدا با دستگاه‌های موسیقی و پس از آن با آوا شناسی آشنا شده و حالا خواننده سبک سنتی است.

    شایان ذکر است که نخستین آلبوم رسمی پارسا خائف، به زودی منتشر شده و جزئیات بیشتر از او و آلبومش متعاقبا اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=340253
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *