×
×

آلبوم عاشقانه در باران منتشر شد

  • کد نوشته: 338280
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم عاشقانه در باران حاصل همکاری بردیا صدرنوری و بابک صدرنوری است که در قالب نوازندگی پیانو و دکلمه خوانی با ۲۱ قطعه ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم عاشقانه در باران منتشر شد
  • آلبوم عاشقانه در باران از بردیا و بابک صدرنوری

    آلبوم دکلمه و موسیقی عاشقانه در باران به آهنگسازی بردیا صدرنوری، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری رادنو اندیش راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم عاشقانه در باران حاصل همکاری بردیا صدرنوری و بابک صدرنوری است که در قالب نوازندگی پیانو و دکلمه خوانی ساخته و پرداخته شده است.

    این اثر را بردیا صدرنوری آهنگسازی کرده، نوازندگی پیانوی آن را بر عهده داشته و بابک صدرنوری (شاعر اثر) دکلمه خوان آن بوده که ماحصل این همکاری آلبومی با ۲۱ قطعه همچون «عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»، «تا بهاری دیگر»، «شاعرتر از همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله ها»، «با این همه درد» و…است.

    امیر ملاپور درباره این آلبوم می‌گوید: «نوشته‌های بابک صدرنوری، نه تنها پرهیز دارند از مغلق‌گویی که برعکس شعرهایی هستند ساده، صمیمی و از دل‌برآمده که خواننده را می‌برند به دوردست‌ها. به سان خاطره‌ای دور یا نزدیک می‌شود با هر قطعه قدم زد و رفت و عاشقی کرد و همینجاست که ملودی‌های زیبای سرانگشتان بردیا صدرنوری همراهی‌مان می‌کند».

    شایان ذکر است که آلبوم دکلمه و موسیقی عاشقانه در باران از بردیا صدرنوری و بابک صدرنوری، توسط انتشارات رادنو اندیش، منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزکی و اورجینال ان را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338280
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *