×
×

نخستین اجرای صحنه ای گروه رادیو برگزار می شود

  • کد نوشته: 338004
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی «رادیو» به سرپرستی و آهنگسازی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران، طی دو سئانس نخستین اجرای صحنه ای خود را تقدیم مخاطبان می کند.

    نخستین اجرای صحنه ای  گروه رادیو برگزار می شود
  • نخستین کنسرت گروه رادیو

    نخستین کنسرت گروه موسیقی «رادیو»، همراه با رونمایی از قطعات دومین آلبومشان، هفته سوم از بهمن ماه ۱۳۹۸ در هتل سیمرغ برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «رادیو» به سرپرستی و آهنگسازی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران، طی دو سئانس نخستین اجرای صحنه ای خود را تقدیم مخاطبان می کند.

    به گزارش روابط عمومی این کنسرت، گروه موسیقی رادیو که دی ماه سال گذشته از نخستین آلبوم رسمی‌اش رونمایی کرد؛ قرار است در نخستین سالگرد شروع فعالیت‌هایش با حمایت هتل سیمرغ با مخاطبانش دیدار و تجدید خاطره کند.

    اعضای این گروه سال گذشته در مراسم رونمایی از نخستین اثرشان، به مخاطبان خود نوید اجرای آثار را در سال ۹۸ داده بودند و قرار است بهمن ماه امسال به قول‌شان عمل کنند.

    این گروه موسیقی پاپ-راک که آلبومی با نام «رادیو» و هم اسم گروه را در کارنامه کاری اش دارد و ساخت و تولید دومین آلبوم را نیز آغاز کرده، در این کنسرت به اجرای تمامی قطعات آلبوم نخست خود به همراه تعدادی از قطعات آلبوم دوم خواهند پرداخت که بدین ترتیب از آلبوم دوم گروه نیز رونمایی می‌شود تا مخاطبان با فضای کارهای بعدی این گروه آشنا شوند.

    بابک ریاحی پور (گیتار بیس)، فرزاد رضایی و حسین منتظری (گیتار الکتریک)، کاوه آهنگر (درامز) و وحید شهسواری (کیبورد)، اعضای گروه رادیو را به رهبری و سرپرستی فهام گوهری نوازنده گیتار آکوستیک و خوانندگی نیما طاری تشکیل می‌دهند. نوازندگان و هنرمندان گروه رادیو، از نوازندگان مطرح و با سابقه عرصه موسیقی هستند که تجربه اجراهای متعددی را در کارنامه کاری خود دارند و پویا اشتری به عنوان صدابردار در کنار این گروه حضور دارد.

    شایان ذکر است که نخستین کنسرت رسمی گروه رادیو در ساعت های ۱۸ و ۲۱ از تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران برگزار خواهد شد. بهای بلیت های این کنسرت ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338004
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *