×
×

آلبوم ابریشم خیال از هوشنگ فراهانی به بازار موسیقی عرضه شد

  • کد نوشته: 335961
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۹ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • ابریشم خیال تازه ترین اثر ساخته شده توسط هوشنگ فراهانی، پژوهشگر موسیقی و نوازنده تار و سه تار و آواز خوانی حمید هادی است که در فضایی آمیخته با الحان خراسانی و چیدمانی ۸ قطعه ای به اجرا در آمده است.

    آلبوم ابریشم خیال از هوشنگ فراهانی به بازار موسیقی عرضه شد
  • آلبوم ابریشم خیال از هوشنگ فراهانی و حمید هادی

    آلبوم موسیقی ابریشم خیال به آهنگسازی هوشنگ فراهانی و آواز حمید هادی، به تهیه کنندگی آهنگساز این اثر منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ابریشم خیال تازه ترین اثر ساخته شده توسط هوشنگ فراهانی، پژوهشگر موسیقی و نوازنده تار و سه تار است که در فضایی آمیخته با الحان خراسانی و چیدمانی ۸ قطعه ای به عناوین «آهوی من»، «مونس دوتار و آواز»، «آرزو»، «همنوازی سه تار و تنبک»، «کویر تشنه»، «تکنوازی سنتور بر اساس ترانه بیرجندی»، «سرگشته» و «سبزه گل یار» ساخته شده و با آواز حمید هادی اجرا شده است.

    هوشنگ فراهانی (آهنگسازی، تنظیم، تار، سه تار، بم تار)، علیرضا جواهری (سنتور)، سینا جهان آبادی و محسن فراهانی (کمانچه)، محمد رسولی (نی)، وحید رستگاری (بربط)، حمید فراهانی (دف، تنبک)، حسن اعظم دژم (دهل)، عبدالرسول عزیزی (سرنا)، عزیز تنها (دوتار)، در این اثر به نوازندگی پرداخته اند و سعیده توکلی پور (شیدا توکلی)، مریم بهرمان (آرام امیری)، هاله خاورانی، محمد رسولی، علیرضا جواهری و هوشنگ فراهانی به عنوان همخوان، آوازهای گرم حمید هادی را همراهی کرده اند.

    ضبط کار در استودیو مدرن انجام شده که رکورد آواز بر عهده صادق نوری بوده و ضبط موسیقی، ویرایش، ترکیب و پالایش صوتی را علیرضا جواهری بر عهده داشته است.

    هوشنگ فراهانی نوازنده تار، سه تار، موزیسین و پژوهشگر موسیقیِ زاده یکم شهریورماه سال ۱۳۴۶ در فراهان است. او به شکل حرفه‌ای و تخصصی به کار موسیقی می‌پردازد و ضمن آن در زمینه ترجمه و نویسندگی نیز فعالیت می کند. فراهانی علاوه بر آن، تحصیلات آکادمیک خود در موسیقی را نیز با دریافت کارشناسی ارشد اتنوموزیکولوژی (موسیقی قوم‌ شناسی) از دانشگاه تهران استمرار داده است.

    حمید هادی متولد سال ۱۳۵۳ در قاین (خراسان جنوبی) است. آواز در خانواده وی موروثی بوده و در محضر آقایان محمدرضا شجریان (مراحل مختلف کارگاه آواز ایرانی )، حمید رضا نوربخش (صداسازی و فراگیری شیوه های مختلف آوازی و ردیف دستگاهی)، غلامعلی پورعطایی ( دو تار و مقامهای آوازی خراسان) به تحصیل هنر پرداخته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی خراسانی ابریشم خیال به اهنگسازی هوشنگ فراهانی و اواز حمید هادی، راهی بازار موسیقی شد و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت دیجیتال و آنلاین از رسانه های مجازِ موسیقی و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=335961
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *