×
×

فصل اول «زیرخاکی» به پایان رسید

  • کد نوشته: 335703
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • فصل اول «زیرخاکی» به پایان رسید

  • تصویربرداری فصل اول سریال «زیرخاکی» با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی‌فر روز(چهارشنبه ۴دی) به پایان رسید.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سریال در آخرین روز تصویربرداری میزبان جواد رمضان‌نژاد، رییس سیما فیلم و بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم بود که برای بازدید از پشت صحنه آن به آخرین لوکیشن مجموعه آمده بودند.

    «زیرخاکی» (چهارشنبه ۴دی) در آخرین روز از ضبط فصل اول، در خانه‌ای قدیمی حوالی میدان قزوین تصویربرداری می‌شد و در این صحنه پژمان جمشیدی و امید روحانی مقابل دوربین رفتند.

    رییس سیما فیلم و همراهانش ضمن در جریان قرار گرفتن از مراحل تولید این پروژه از نزدیک، یکی دو ساعتی گروه را در حین تصویربرداری همراهی کردند و با بازیگران، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه گپ زدند.

    «زیرخاکی» از ۳۰ مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد و در لوکیشن‌های متعددی چون محله باغ آذری تهران، خانه هایی در مرادآباد، شهرک غزالی، بیمارستان، کلانتری، پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، جاده قم و… ادامه پیدا کرد.

    این سریال در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود و تصویربرداری فصل اول آن در میدان قزوین به پایان رسید و به‌زودی عوامل برای ضبط فصل دوم سریال آماده می‌شوند.

    پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی‌زاده و هادی حجازی‌فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

    قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می‌شود.

    عوامل اصلی «زیرخاکی» عبارتند از رضا نصیری‌نیا(تهیه‌کننده)، جلیل سامان(نویسنده و کارگردان)، حسین دیردار(برنامه‌ریز)، رضا شریفی(دستیار کارگردان).

     

    https://musiceiranian.ir/?p=335703
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *