×
×

با همکاری هنرمندان مطرح عرصه موسیقی پاپ

  • کد نوشته: 33517
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • دومین آلبوم رسمی شهاب رمضان خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ ایران با نام «جشن تنهایی» اردیبهشت ماه سال جاری از طریق «هنر اول» و «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. همچنین رمضان برای این اثر تیزری ویدئویی ساخته و قرار بر این است تا هفته آینده تیزر و دموی «جشن تنهایی» منتشر شود.

    با همکاری هنرمندان مطرح عرصه موسیقی پاپ
  • پشت صحنه ساخت تیزر آلبوم جشن تنهایی

    پشت صحنه ساخت تیزر آلبوم جشن تنهایی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: دومین آلبوم رسمی شهاب رمضان خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ ایران با نام «جشن تنهایی» اردیبهشت ماه سال جاری از طریق «هنر اول» و «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر ۱۱ قطعه خواهد داشت که ملودی قطعات توسط شهاب رمضان، سیروان خسروی، امیر یگانه و سعید سام ساخته شده و سیروان خسروی و زانیار خسروی این آلبوم را تنظیم کرده اند، امیر ارجینی، حسین صفا، حسین غیاثی، علی بحرینی، علی استیری و امیر یگانه هم به عنوان ترانه سرا با شهاب رمضان در تولید این اثر همکاری داشته‌اند. همچنین رمضان برای این اثر تیزری ویدئویی ساخته و قرار بر این است تا هفته آینده تیزر و دموی «جشن تنهایی» منتشر شود.

    ناگفته نماند، شهاب رمضان به مناسبت روز مادر هم قطعه ای با ترانه محمد کاظمی ضبط و آماده انتشار کرده است که دهم اردیبهشت ماه این قطعه را از طریق اینترنت در دسترس هوادارانش برای دانلود قرار خواهد داد.

    لازم به ذکر است که اولین آلبوم موسیقی شهاب رمضان سال ۱۳۸۹ با عنوان «رمانتیک» و همکاری سیروان خسروی راهی بازار موسیقی کشور شد و مورد استقبال مخاطبین موسیقی پاپ قرار گرفت، این خواننده به عنوان آهنگساز نیز با خواننده های مطرحی همچون بهنام صفوی، حمید عسکری، سیروان خسروی، امین رستمی، احسان حق شناس، ایمان قیاسی، نادر مسچی، رامین بی باک و آریا جهان میرزایی همکاری داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=33517
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *