×
×

انتقاد تند بازیگر «یوسف پیامبر» از فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف

  • کد نوشته: 331132
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • انتقاد تند بازیگر «یوسف پیامبر» از فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف

    انتقاد تند بازیگر «یوسف پیامبر» از فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف
  • میزان نوشت: جعفر دهقان گفت: من در این سینما جایگاهی ندارم و دلیل غیبتم همین است، من هیچگاه در فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف این روزهای سینما جایی ندارم و دوست هم ندارم که داشته باشم، فیلم‌های امروز سینما به نحوی است که ترجیح می‌دهم از سینما دور بمانم.

    جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون درباره احتمال حضورش در سریال تلویزیونی «موسی (ع)» افزود: تا آنجا که می‌دانم پیش تولید سریال «موسی (ع)» با حضور جمال شورجه آغاز شده است، منتها هنوز هیچکس برای ایفای نقش در این سریال با من تماسی نگرفته است، به هر ترتیب بازی در چنین آثاری همواره از علایق من بوده  و هست.

    وی دلیل غیبت خود در سینما را اینگونه تشریح کرد: من در این سینما جایگاهی ندارم و دلیل غیبتم همین است، من هیچگاه در فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف این روزهای سینما جایی ندارم و دوست هم ندارم که داشته باشم، فیلم‌های امروز سینما به نحوی است که ترجیح می‌دهم از آنها دور بمانم. 

    بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در همین رابطه افزود: اگر آثار فاخر، به یادماندنی و ماندگار در سینما ساخته شود برای بازی در آنها استقبال می‌کنم اما کارهایی که امروز در سینما می‌بینم خالی از هرگونه تفکر است. من هیچ رغبتی برای حضور در سینمای امروز ندارم.

    https://musiceiranian.ir/?p=331132
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *