×
×

بازیگر سریال «پدر» در فیلم جدید حاتمی‌کیا

  • کد نوشته: 304342
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام شهریور ۱۳۹۸
  • ۰
  • بازیگر سریال «پدر» در فیلم جدید حاتمی‌کیا

  • میزان نوشت: اکبر رحمتی گفت: با وجود ثبت قرارداد در فیلم «خروج» هنوز فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی دارم شروع نشده است، براساس اعلام تیم تولید از هفته آینده مصادف با اوایل مهر برای ایفای نقش در این پروژه راهی گچساران خواهم شد.

    اکبر رحمتی درباره حضورش در فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گفت: حضور من در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا قطعی شده و قراردادم را نیز به ثبت رسانده ام.

    بازیگر سریال «پدر» درباره زمان حضورش در پروژه خروج اظهار کرد: با وجود ثبت قرارداد هنوز فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی دارم شروع نشده است، براساس اعلام تیم تولید از هفته آینده مصادف با اوایل ماه مهر برای ایفای نقش در این پروژه راهی گچساران خواهم شد.

    بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره گروه بازیگران این فیلم سینمایی افزود: تمامی بازیگران این پروژه از دوستان خوب و قدیمی من هستند، در خروج بیشتر با آتش تقی پور، محمد فیلی و فرامرز قریبیان بازی مستقیم دارم.

    رحمتی پیرامون همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا خاطرنشان کرد: از نظر من حاتمی‌کیا از کارگردانان درجه یک و کاربلد سینمای ایران است، حضور در فیلم ابراهیم حاتمی کیا به نظرم برای هر بازیگری خوشحال کننده است، حاتمی‌کیا کارنامه بسیار درخشانی در سینمای ایران دارد و من از اینکه در فیلم وی بازی می کنم بسیار خوشحالم.

    https://musiceiranian.ir/?p=304342
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *