×
×

«گزارش اختصاصی از تمرینات هنرمندان»

  • کد نوشته: 293
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۸۸
  • ۰
  • سایت موسیقی ایرانیان – مهدی علیاری: تیم فوتبال هنرمندان با همراهی «حمید حامی» و «حمید خندان» دهم بهمن ماه جهت دیداری چهار جانبه فوتبال عازم تایلند خواهد شد. این تیم شامل هنرمندان سینما و تلویزیون و خوانندگان میباشد که غیر از دیدارهای دوستانه در خارج از تهران و شهرستانها نیز مسابقات خیریه برگزار میکند. آخرین […]

  • سایت موسیقی ایرانیان – مهدی علیاری: تیم فوتبال هنرمندان با همراهی «حمید حامی» و «حمید خندان» دهم بهمن ماه جهت دیداری چهار جانبه فوتبال عازم تایلند خواهد شد. این تیم شامل هنرمندان سینما و تلویزیون و خوانندگان میباشد که غیر از دیدارهای دوستانه در خارج از تهران و شهرستانها نیز مسابقات خیریه برگزار میکند.

    آخرین دیدار خیریه این تیم در شهر تبریز و با تیم تراکتور سازی برگزار شد.
    اما در این تیم نفراتی همچون اصغر همت ، فرشید زارعی فرد ، خشایار راد ، سید جواد هاشمی ، مهدی صبایی ، نیما نکیسا ، پویا امینی ، امیر نوری ، مجید صالحی ، علی صالحی ، حمید خندان ، حمید حامی ، فرشید فهیم ، مرتضی کاظمی ، عارف لرستانی ، علی سلیمانی و تنی چند از هنرمندان دیگر حضور دارند که محسن افشانی هم آخرین عضو جدید تیم فوتبال هنرمندان میباشد.
    تیم فوتبال هنرمندان از زمان تاسیس خود که حدود شش سال پیش بود بیش از صد و پنجاه مسابقه خیریه در ایران و خارج از ایران برگزار کرده و عواید فراوانی را برای نیازمندان و بیماران به ارمغان آورده است.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری مربوط به آخرین تمرین این تیم که روز پنجشنبه هفده دی ماه در سالن سرپوشیده باشگاه پیام برگزار شد را مشاهده کنید .

    منبع : مجله موسیقی ایرانیان   عکاس : سعید عبداللهی

    https://musiceiranian.ir/?p=293
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *