×
×

هم اکنون حمایت کنید!

  • کد نوشته: 28882
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • آتش عشق خفته‌تان را روشن کنید و با ما همراه شوید و ما را در راهی که می‌پیماییم یاری کنید که بزرگ‌ترین کمک و یاری شما تنها این است که جهت حمایت از موسیقی ایرانیان برای تداوم انتشار این مجله، اقدام به خرید دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان به صورت بسته ویژه نمایید

    هم اکنون حمایت کنید!
  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان تا چندی دیگر، به صورت اینترنتی و همزمان بر روی لوح چندرسانه‌ای با بیش از ۲۰۰ صفحه مطالب کاملا اختصاصی منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با خرید آن، مصاحبه با هنرمندان مطرح و بنام سبک‌های مختلف موسیقی ایران، گزارش‌ها و نقد‌ها و یادداشت‌هایی درباره کنسرت‌های برگزار شده و آلبوم‌های منتشر شده در بازار رسمی کشور، معرفی تازه‌های نشر موسیقی کشور و مقاله‌ها و پرونده‌های مفصلی در رابطه با موضوعات مختلف موسیقی را در این شماره از مجله موسیقی ایرانیان مطالعه کنند.

    چرا این اثر را خرید کنیم؟
    مخاطبین عزیز و موسیقی دوستان گرامی، می‌دانید که ما در راه انتشار ۹ شماره قبلی از مجله نه تنها درآمدی نداشتیم و شماره‌های قبلی را رایگان منتشر کردیم، بلکه از درآمد های شخصی نیز برای این کار هزینه کردیم و میکنیم، و می‌دانید که علاوه بر عشق و علاقه شخصی مان به هنرموسیقی هدفمان انجام دادن کاری مفید در این زمینه است آن هم در زمانی که معدود کسانی به صورت اختصاصی به این مقوله می پردازند و واقعا کمبود آن حس می شود. به ویژه آنکه انتشار آن متفاوت و با کمک تکنولوژی و از راهی ست که همه شما جوانان دوست دارید و می پسندید و استفاده از آن برایتان آسانتر و به روحیاتتان نزدیک تر است.
    و البته تنها امیدمان به «انرژی و عشق» شماست، بنابراین آتش عشق خفته‌تان را روشن کنید و با ما همراه شوید و ما را در راهی که می‌پیماییم یاری کنید. که بزرگ‌ترین کمک و یاری شما تنها این است که جهت حمایت از موسیقی ایرانیان برای تداوم انتشار این مجله، اقدام به خرید دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان به صورت بسته ویژه موسیقی ایرانیان نمایید، می‌دانید که ما به سبب نداشتن کوچک‌ترین سرمایه نتوانسته‌ایم و نمی‌توانیم تبلیغی برای مجله در اینترنت یا روزنامه‌ها و مجلات انجام دهیم، و به سبب نداشتن سرمایه و رابطه و هزار مشخصهٔ دیگر نتوانستیم مجله را به چاپ برسانیم، به همین سبب از مخاطبین و هنردوستان عزیز می‌خواهیم ما را با خرید این مجله یاری رسانند تا درآمدی که از این راه به دست می‌آید را برای تبلیغات شماره دهم و اهداف آتی موسیقی ایرانیان هزینه کنیم.

    بسته ویژه دهمین شماره مجله که خریداری می‌کنیم شامل چه محتوایی است؟

    بسته ویژه دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان شامل ۸ دی وی دی به شرح زیر است:

    •    دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان در یک DVD
    •    آرشیو مجله موسیقی ایرانیان شامل ۹ شماره منتشر شده در یک DVD
    •    بسته آموزشی (یکی از بسته‌های آموزشی گیتار، درامز و پیانو به انتخاب مخاطب) شرکت معتبرLearn And Master در پنج DVD (این بسته به صورت اورجینال شامل ۲۵ دی وی دی است که محتوای آن با فشرده سازی در ۵ دی وی دی جای گرفته است) – معرفی این بسته در پایین همین مطلب
    •    مجوعه کتاب‌های آموزشی موسیقی به صورت متنوع در یک DVD
    •    اشتراک ۳ ماهه در خبرنامه پیامکی سایت موسیقی ایرانیان و دریافت اخبار با پیامک

    در ادامه می‌توانید شماره دهم مجله موسیقی ایرانیان را به صورت بسته ویژه خرید کنید، البته قبل از خرید توجه داشته باشید که شماره دهم مجله تا عید نوروز منتشر خواهد شد و پس از انتشار، این بسته به صورت پست برای مخاطبین ارسال خواهد شد و هدف از پیش فروش این اثر قبل از انتشار نیز کسب درآمد برای تبلیغات بهتر و بیشتر برای شماره دهم مجله موسیقی ایرانیان است که هیچ اسپانسری را در کنار خود نمی‌بینید.

    خرید بسته ویژه دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان – ۲۹ هزار تومان ( DVD ۸):

    خرید به صورت آنلاین با کارت‌های عضو شبکه شتاب:
    برای خرید به صورت آنلاین با کارت‌های عضو شبکه شتاب لطفا اینجا را کلیک کنید. (http://musicmagazine.ir/pay) order

    خرید به صورت انتقال وجه از طریق خود‌پرداز یا حواله اینترنتی:
    برای خرید به صورت انتقال وجه از طریق خود‌پرداز یا حواله اینترنتی، لطفا مبلغ ۲۹ هزار تومان به یکی از شماره کارت‌های زیر واریز و شماره پیگیری را با اطلاعات تماس و آدرس خود از طریق فرم تماس با ما سایت موسیقی ایرانیان برای ما ارسال نمایید. (برای سفارش از طریق فرم تماس با ما اینجا کلیک کنید)
    شماره کارت بانک ملی ایران: ۶۰۳۷۹۹۱۱۵۰۳۷۱۹۹۹
    شماره کارت بانک صادرات: ۶۰۳۷۶۹۱۷۰۹۳۸۷۰۶۲
    شماره کارت بانک تجارت: ۶۲۷۳۵۳۳۰۱۰۰۵۲۷۴۷
    تمامی حساب‌ها به نام «ابراهیم مولائی ایلخچی» سردبیر و صاحب امتیاز موسیقی ایرانیان می‌باشد.

    خرید به صورت واریز وجه مجله به یکی از شماره حساب‌های ما در بانک‌های:
    برای خرید به صورت واریز وجه مجله به یکی از شماره حساب‌های ما در بانک‌های مختلف، بایستی مبلغ ۲۹ هزار تومان به یکی از شماره حساب‌های زیر واریز و شماره فیش واریزی را به همراه آدرس دقیق پستی و مشخصات کامل برای ما از طریق فرم تماس با ما سایت موسیقی ایرانیان ارسال نمایید. (برای سفارش از طریق فرم تماس با ما اینجا کلیک کنید)
    شماره حساب بانک ملی: ۰۳۰۰۸۱۲۸۲۱۰۰۹
    شماره حساب بانک تجارت: ۴۳۵۶۵۵۰۰۲۷
    تمامی حساب‌ها به نام «ابراهیم مولائی ایلخچی» سردبیر و صاحب امتیاز موسیقی ایرانیان می‌باشد.

    + معرفی بسته آموزشی شرکت معتبرLearn And Master

    learnmasters

    هر یک از بسته های مجموعه عظیم آموزشی Learn & Master Guitar شامل بیش از ۴۰ ساعت آموزش به صورت فیلم است. این دوره آموزشی برای علاقمندان به یادگیری گیتار، درامز و پیانو بسیار مناسب بوده و توسط مشهورترین اساتید این سازها تدریس میگردد.

    تمام دوره های آموزشی هز یک از این مجموعه به صورت کاملا عملی بوده و نکات مهم به صورت عکس و انیمیشن در پایین فیلم ها نشان داده میشود. نکاتی مثل طرز صحیح نواختن نت ها و شکل آنها، همزمان با نمایش فیلم ظاهر میشود تا کاربر به طور دقیق با آنچه که استاد تدریس میکند آشنا شود.

    دوره آموزشی Learn & Master Guitar امروزه به عنوان استانداردی در فراگیری اصول نوازندگی گیتار در دنیا مورد قبول بوده و از شهرت جهانی برخوردار است.

    هر یک از بسته های اورجینال Learn & Master Guitar شامل بیش از ۲۵ حلقه دی وی دی محتوای آموزشی است که  موسیقی ایرانیان اقدام به فشرده سازی محتوای این بسته در ۵ حلقه دی وی دی کرده و همراه با دهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان می توانید این بسته را تهیه کنید.

    لازم به ذکر است که  هر چند این مجموعه به زبان انگلیسی است، اما درس ها و تکنیک ها به قدری ساده و تصویری آموزش داده می‌شوند که برای هر هنرجوی علاقمند به یادگیری قابل فهم می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=28882
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *